Gå til innhold

En bit i halsen?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spiste taco for 2 dager siden, å lo med mat i munnen. Det resulterte i at jeg fikk en bit i luftrøret. Begynte å hoste, men vet ikke om jeg har fått den opp, eller om den fortsatt er der?! Hvordan kan jeg vite det, å om den ligger der vil det bli betent eller få infeksjon i halsen? 

Idag kjenner jeg en ekstremt sår hals pga dette. Har harket og hostet tidligere, prøvde til ig med å spy biten opp igår. Er det noe jeg kan gjøre?:-) Litt irriterende å føle at jeg må svelge hele tiden, så sårt det er. 

Anonymkode: 92100...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiste taco for 2 dager siden, å lo med mat i munnen. Det resulterte i at jeg fikk en bit i luftrøret. Begynte å hoste, men vet ikke om jeg har fått den opp, eller om den fortsatt er der?! Hvordan kan jeg vite det, å om den ligger der vil det bli betent eller få infeksjon i halsen? 

Idag kjenner jeg en ekstremt sår hals pga dette. Har harket og hostet tidligere, prøvde til ig med å spy biten opp igår. Er det noe jeg kan gjøre?:-) Litt irriterende å føle at jeg må svelge hele tiden, så sårt det er. 

Anonymkode: 92100...647

Må også få med at jeg har litt panikk rundt det å sette ting i halsen. Får helt noya av å tenke på at en bit muligens sitter i pusterøret. Håper på svar, så kanskje denne natten blir litt bedre. 🙃😊

Anonymkode: 92100...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må også få med at jeg har litt panikk rundt det å sette ting i halsen. Får helt noya av å tenke på at en bit muligens sitter i pusterøret. Håper på svar, så kanskje denne natten blir litt bedre. 🙃😊

Anonymkode: 92100...647

Neida, det sitter ikke fast. Smør halsen med drikke, så går det nok bra.

Lykke til.

Anonymkode: b7241...576

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så biten er ute selv det kjennes ut som det er "noe" der. Det kiler i halsen hele tiden, å er blitt ordentlig hes. Tåler dette altså, er bare redd om jeg vet plutselig hovner opp i halsen eller om biten ikke skulle forsvinne.  

Takk for svar uansett😃

Anonymkode: 92100...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...