Gå til innhold
AnonymBruker

En bit i halsen?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spiste taco for 2 dager siden, å lo med mat i munnen. Det resulterte i at jeg fikk en bit i luftrøret. Begynte å hoste, men vet ikke om jeg har fått den opp, eller om den fortsatt er der?! Hvordan kan jeg vite det, å om den ligger der vil det bli betent eller få infeksjon i halsen? 

Idag kjenner jeg en ekstremt sår hals pga dette. Har harket og hostet tidligere, prøvde til ig med å spy biten opp igår. Er det noe jeg kan gjøre?:-) Litt irriterende å føle at jeg må svelge hele tiden, så sårt det er. 

Anonymkode: 92100...647

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spiste taco for 2 dager siden, å lo med mat i munnen. Det resulterte i at jeg fikk en bit i luftrøret. Begynte å hoste, men vet ikke om jeg har fått den opp, eller om den fortsatt er der?! Hvordan kan jeg vite det, å om den ligger der vil det bli betent eller få infeksjon i halsen? 

Idag kjenner jeg en ekstremt sår hals pga dette. Har harket og hostet tidligere, prøvde til ig med å spy biten opp igår. Er det noe jeg kan gjøre?:-) Litt irriterende å føle at jeg må svelge hele tiden, så sårt det er. 

Må også få med at jeg har litt panikk rundt det å sette ting i halsen. Får helt noya av å tenke på at en bit muligens sitter i pusterøret. Håper på svar, så kanskje denne natten blir litt bedre. 🙃😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må også få med at jeg har litt panikk rundt det å sette ting i halsen. Får helt noya av å tenke på at en bit muligens sitter i pusterøret. Håper på svar, så kanskje denne natten blir litt bedre. 🙃😊

Neida, det sitter ikke fast. Smør halsen med drikke, så går det nok bra.

Lykke til.

Anonymkode: b7241...576

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Så biten er ute selv det kjennes ut som det er "noe" der. Det kiler i halsen hele tiden, å er blitt ordentlig hes. Tåler dette altså, er bare redd om jeg vet plutselig hovner opp i halsen eller om biten ikke skulle forsvinne.  

Takk for svar uansett😃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden