Gå til innhold

Spill


Gjest elina777

Anbefalte innlegg

Gjest elina777

Lurer på om mine såkalte psykoser egentlig er et symbolsk spill fra Gud

 

lis lege fra dps mente det kan ha vært tegn fra gud på flyet i 2012, siden jeg aldri hadde brydd meg om konsekvensene av mitt kosthold før det, før Gud grep inn

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, elina777 skrev:

Lurer på om mine såkalte psykoser egentlig er et symbolsk spill fra Gud

 

lis lege fra dps mente det kan ha vært tegn fra gud på flyet i 2012, siden jeg aldri hadde brydd meg om konsekvensene av mitt kosthold før det, før Gud grep inn

Høres ut som en useriøs lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Problemstillingen min er at alle vrangforestillingene mine kan jeg slå fast var vrangforestillinger i ettertid. Jeg var ikke overvåket av kamera i laptopen min osv. Jeg fikk aldri SMS som sa leave the shoes. Osv

 

men det som har med Gud å gjøre får jeg aldri bevis på var vrangforestillinger da ingen kan bevise eller motbevise Gud. Det hadde nesten vært lettere om legen på dps kunne si det med Gud også er vrangforestillinger og kom fra meg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777

Hvorfor klarer Gud bare kontakte meg under psykose og ikke nå inn til meg ellers? Er han ikke sterkere enn som så :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Alle sygdommer er bare ikke så lette å forstå  seg  på er jeg kommet til gjennom mange års slit.😊

Man må rette blikket framover ofte eneste medisin.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...