Gå til innhold

Rengjøringsbyråer.. bruker dere noe slikt?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

2 timer siden, issomethingwrong skrev:

Dette er noe jeg synes du kan øve på å gjøre selv. Det er kjedelig og tar tid, men det er en del av det daglige livet. Sett på noe musikk og kom i gang.

Unntaket er hvis man har veldig lange arbeidsdager og trenger den lille fritiden man har, men hvis man jobber 50% ser jeg egentlig ingen grunn til at man ikke skal greie det, det gjelder bare å få den rette innstillingen :)

Jeg har hatt tunge lange arbeidsdager de siste ukene. Det er årsaken til at det ikke så ut i huset også. Har en jobb som innebærer mye fysisk tungt arbeid. Jeg jobber ikke 50 prosent hele tiden. Til tider jobber jeg langt mer. 

Men enig med deg. Dette skal jeg fikse selv :). Kommer en periode nå med mindre jobbing. Så da har jeg mer energi til det :)

Rent og ryddig hus gir god selvfølelse :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Xtra skrev:

Men som sagt - hadde nok ikke hatt vaskehjelp om vi hadde bedre tid eller dårligere råd.

Vi hadde nok hatt vaskehjelp om vi hadde like god økonomi da jr var liten og han og kompisene sprang inn og ut med skitt og mat, men dengang var vi i tidlig tjueåra, studenter og konstant nær blakke - og bodde forsåvidt på 65 kvm også :D Nå er vi bare voksne i huset, så det blir ikke så mye rot og skitt egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xtra skrev:

Enig i det du sier, men skal si det er deilig å kunne overlate vaskingen til andre etter å ha ryddet et par timer. Det lure er nok å rydde jevnlig og ofte slik at en slipper slike rydde-skippertak, men der er vi dessverre ikke.

 

Men som sagt - hadde nok ikke hatt vaskehjelp om vi hadde bedre tid eller dårligere råd.

Enig. Jeg har prioritert vaskehjelp og synes det er skikkelig deilig. Og det tvinger oss til å holde kåken nogenlunde ryddig og ta i et ekstra tak annenhver torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Norge er et poetisk land og jeg er norsk så det har jeg bare gjort en gang i livet. I forbindelse med nedvasking sv et kjøkken. Veldig fin erfaring. Et byrå har helt andre rengjøringsmidler og redskaper og automatiserte koster som man selv da ikke behøver å skaffe. Det er også så tungt et arbeide at det er ikke hele livet man klarer helt alt selv bestandig. Men klart det koster. Ingenting er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...