Gå til innhold

Mister alt jeg holder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har i perioder hatt episode som minner om Carpaltunnellsyndrom, men er blitt testet for dette. Jeg mister derimot ting hele tida. Jeg merker ikke at jeg mister det før jeg ser at det forsvinner ut av hånden min. Jeg enser det ikke fysisk, selv ikke idet det glipper. Det føles ikke som om det er noe galt med gripeevnen i det hele tatt, og jeg mister både lette og tunge ting. 
Den siste uka har vært intens. Knuser glass, tannbørsten flyr vegg i mellom når jeg pusser tennene fordi jeg glipper taket, jeg mister kniv/gaffel og jeg mister mat i fanget. Det er et under at telefonen fremdeles er intakt. Jeg mister alt. Jeg føler ikke at jeg er distrahert eller noe sånt når det skjer. 
Det kjennes ut som Carpaltunnellsyndrom, det prikker i fire av fingrene. Tommel, pekefinger, langfinger og litt i ringfinger, i varierende grad. Kan syndromet kommer og gå, og at det derfor ikke slo ut på testene...? Jeg skjønner ikke hva det kan være, og synes det er flaut å komme tilbake til legen pga dette, da testen for Carpal ikke slo ut.

Noen som kjenner til hva det kan være?

Anonymkode: a668d...d0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har i perioder hatt episode som minner om Carpaltunnellsyndrom, men er blitt testet for dette. Jeg mister derimot ting hele tida. Jeg merker ikke at jeg mister det før jeg ser at det forsvinner ut av hånden min. Jeg enser det ikke fysisk, selv ikke idet det glipper. Det føles ikke som om det er noe galt med gripeevnen i det hele tatt, og jeg mister både lette og tunge ting. 
Den siste uka har vært intens. Knuser glass, tannbørsten flyr vegg i mellom når jeg pusser tennene fordi jeg glipper taket, jeg mister kniv/gaffel og jeg mister mat i fanget. Det er et under at telefonen fremdeles er intakt. Jeg mister alt. Jeg føler ikke at jeg er distrahert eller noe sånt når det skjer. 
Det kjennes ut som Carpaltunnellsyndrom, det prikker i fire av fingrene. Tommel, pekefinger, langfinger og litt i ringfinger, i varierende grad. Kan syndromet kommer og gå, og at det derfor ikke slo ut på testene...? Jeg skjønner ikke hva det kan være, og synes det er flaut å komme tilbake til legen pga dette, da testen for Carpal ikke slo ut.

Noen som kjenner til hva det kan være?

Anonymkode: a668d...d0e

Du burde få tatt en fullstendig nevrologisk undersøkelse.

Anonymkode: 9bc81...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...