Gå til innhold

Verker i ene øret, ene siden av ansiktet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått en kraftig forkjølelse og hatt det de siste dagene. I 3 dager har jeg rent fra kùn det ene øyet og nesebor på samme side. Jeg har itilegg smerter i kjeven og ansikt på morgenen. Jeg som sjelden er syk lurer på hva dette er? Hiver meg ikke til lege med det første. Bare litt skremmende at alt er på den ene siden. Kan noen svare meg? Kinoen som kjenner til dette? 

Hilsen meg 29:) 

Anonymkode: da087...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått en kraftig forkjølelse og hatt det de siste dagene. I 3 dager har jeg rent fra kùn det ene øyet og nesebor på samme side. Jeg har itilegg smerter i kjeven og ansikt på morgenen. Jeg som sjelden er syk lurer på hva dette er? Hiver meg ikke til lege med det første. Bare litt skremmende at alt er på den ene siden. Kan noen svare meg? Kinoen som kjenner til dette? 

Hilsen meg 29:) 

Anonymkode: da087...d13

Bihulebetennelse? Tror det er vanlig det kan sette seg på den ene siden.

Anonymkode: 498f3...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mulig det, jeg renner fra høyre øye hele tiden. Det er nesten blitt hovent, så mye jeg renner. Går dette bare bort av seg selv da?

Anonymkode: da087...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det, jeg renner fra høyre øye hele tiden. Det er nesten blitt hovent, så mye jeg renner. Går dette bare bort av seg selv da?

Anonymkode: da087...d13

Har du feber og generelt dårlg almenntilstad kan det nok være lurt å bestille en legetime.

Anonymkode: 498f3...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...