Gå til innhold

Når din fastlege har vært din lærer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

:lol: hahaha.. ja jeg må le.. hvordan ville dere ha reagert om dere kom på at dere tror at din fastlege kan ha vært en lærer i et fag da du gikk på skolen i et år som 15-16 åring? . Jeg husket ikke navnet hans helt, men så husker jeg en gang at han sa det var noe kjent med meg. Jeg synes at det var noe kjent med han også. Han er en utrolig dyktig lege. Veldig behagelig å gå til for jeg har hatt mye helseangst tidligere, og jeg følte meg trygg når jeg gikk til han fordi  han er så utrolig beroliggende og behagelig å gå til. Itillegg flink. Men jeg kom på for lenge siden egentlig : at jeg tror at han kan ha vært lærer i et fag da jeg var så ung som 15-16 år. Føler meg litt rar som ikke er 100 prosent sikker, fordi jeg ikke husker helt navnet hans, men jeg er ganske sikker... 

Hvordan ville dere reagert? Hadde dere stoppet å gå der, eller gitt blaffen? Jeg har faktisk valgt å ikke bry meg om det fordi jeg synes at han er en smart og flink lege. Men det er litt flaut å tenke på :lol::P

Anonymkode: 9027e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:lol: hahaha.. ja jeg må le.. hvordan ville dere ha reagert om dere kom på at dere tror at din fastlege kan ha vært en lærer i et fag da du gikk på skolen i et år som 15-16 åring? . Jeg husket ikke navnet hans helt, men så husker jeg en gang at han sa det var noe kjent med meg. Jeg synes at det var noe kjent med han også. Han er en utrolig dyktig lege. Veldig behagelig å gå til for jeg har hatt mye helseangst tidligere, og jeg følte meg trygg når jeg gikk til han fordi  han er så utrolig beroliggende og behagelig å gå til. Itillegg flink. Men jeg kom på for lenge siden egentlig : at jeg tror at han kan ha vært lærer i et fag da jeg var så ung som 15-16 år. Føler meg litt rar som ikke er 100 prosent sikker, fordi jeg ikke husker helt navnet hans, men jeg er ganske sikker... 

Hvordan ville dere reagert? Hadde dere stoppet å gå der, eller gitt blaffen? Jeg har faktisk valgt å ikke bry meg om det fordi jeg synes at han er en smart og flink lege. Men det er litt flaut å tenke på :lol::P

Anonymkode: 9027e...509

Hvorfor skulle det bety noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:lol: hahaha.. ja jeg må le.. hvordan ville dere ha reagert om dere kom på at dere tror at din fastlege kan ha vært en lærer i et fag da du gikk på skolen i et år som 15-16 åring? . Jeg husket ikke navnet hans helt, men så husker jeg en gang at han sa det var noe kjent med meg. Jeg synes at det var noe kjent med han også. Han er en utrolig dyktig lege. Veldig behagelig å gå til for jeg har hatt mye helseangst tidligere, og jeg følte meg trygg når jeg gikk til han fordi  han er så utrolig beroliggende og behagelig å gå til. Itillegg flink. Men jeg kom på for lenge siden egentlig : at jeg tror at han kan ha vært lærer i et fag da jeg var så ung som 15-16 år. Føler meg litt rar som ikke er 100 prosent sikker, fordi jeg ikke husker helt navnet hans, men jeg er ganske sikker... 

Hvordan ville dere reagert? Hadde dere stoppet å gå der, eller gitt blaffen? Jeg har faktisk valgt å ikke bry meg om det fordi jeg synes at han er en smart og flink lege. Men det er litt flaut å tenke på :lol::P

Anonymkode: 9027e...509

Det har i så fall ingenting å si. Jeg kan komme på en haug andre muligheter som hadde vært mye verre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener sammen med min fastlege. Jeg er ikke på han som min fastlege men som utøver i slike tilfeller.

Jeg ville ikke reagert på din situasjon om jeg var deg. 

Anonymkode: 42053...a3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 4.1.2018 den 15.02, gråstein skrev:

Hvorfor skulle det bety noe?

Det betyr faktisk ingenting, men lurte bare på om dette var snodig fra min kant og bruke han som lege. Men jeg synes at han er dyktig. Jeg har hatt tidligere helseangst, og angsten har ikke vært sterkt tilstede etter at jeg gikk til han. Føler meg tryggere enn før, og derfor så er jeg glad for at han er legen min. Han er veldig dyktig, rolig og flink!. :) 

Anonymkode: 9027e...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...