Gå til innhold

Neste episode av "På liv og død" må sees


Gjest Kanuttius

Anbefalte innlegg

Gjest Kanuttius

I traileren til neste episode an På liv og død intervjuer de Roy Madsen som er barnepsykolog og har noen meninger om hvor bra psykiatrien fungerer. Flere som skal se? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med på serien - tar den opp og spoler forbi reklame og operasjonsscener :wacko:  Så jeg kommer nok til å se den episoden, men ikke nødvendigvis samme dag som den blir sendt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kanuttius skrev:

I traileren til neste episode an På liv og død intervjuer de Roy Madsen som er barnepsykolog og har noen meninger om hvor bra psykiatrien fungerer. Flere som skal se? 

Barnepsykolog, ja. Men da uttaler han seg bare om barnepsykiatrien da, vel? BUP.

Da er det ikke interessant for min del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er hva ABUP skriver på Facebook om episoden av På liv og død i kveld:
 

I kveld kl 2030 på TV Norge i programmet «På liv og død» vises et innslag fra gruppebehandling av ungdom med angstlidelser. Modig ungdom og foreldre forteller om sine erfaringer. Lene Holmen Berg, Lina Beisland og Roy Madsen og Åshild Tellefsen Håland har vært delaktige i utviklingen av gruppebehandlingen i ABUP.

 
 
Endret av Undulaten
tilføying
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...