Gå til innhold

Noen som har gjenkjent noen personer i brukerne her inne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Det er flere på dol som vet hvem jeg er i RL og omvendt. Men jeg ville aldri outet dem. 

Anonymkode: 27ae7...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Babette

    9

  • AnonymBruker

    9

  • laban

    6

  • Lillemus

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

2 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg har ikke gjenkjent noen her fra mitt dagligliv, men jeg har blitt gjenkjent av en person. Det var veldig ubehagelig.  Ettter den episoden ble jeg veldig mye mer forsiktig hva jeg la ut her. Så jeg fikk meg en lærepenge.

Det er hva man får. Men det er svært sjelden noen kan si med 100 prosent  sikkerhet at de vet hvem en bruker er i virkeligheten.

Skriver man anonymt så har har ingen krav på å vite hvem man er. Jeg husker at det var en person i livet mitt tidligere som påsto at vedkommende gjenkjente et innlegg av meg på diskusjon. Vedkommende hadde kun brukt meg for sex, og jeg hadde skrevet et innlegg om det, men jeg var ikke klar over at vedkommende var inne på det forumet å så. Vedkommende spurte om jeg hadde skrevet innlegget. Jeg ville selvsagt ikke innrømme det. Og det var helt anonymt skrevet. Vedkommende skrev at jeg var en uærlig person siden jeg ikke kunne innrømme innlegget. Tilslutt så innrømmet jeg at jeg hadde skrevet innlegget men poengterte at det var anonymt skrevet og da ønsket jeg å være hemmelig i identitet. Ingen kan kreve å vite hvem som har skrevet et anonymt innlegg. Og det mener jeg ikke har noe som helst med uærlighet eller ærlighet å gjøre. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er flere på dol som vet hvem jeg er i RL og omvendt. Men jeg ville aldri outet dem. 

Anonymkode: 27ae7...32c

Gjelder for meg og. De som har vist meg tillit ved å fortelle hvem de er i RL, kan stole på at jeg ikke outer dem. Og jeg stoler på dem. 

Kom forresten på at jeg har oppdaget riktig navn på to dolere gjennom noe jeg leste i media. Da var det skrivestil og en spesiell organisasjon jeg kjente igjen. Har ikke gjort noe videre med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babette skrev:

Jeg tror jeg hadde kjent igjen deg, Nicklusheletia og Lillemus, hvis jeg hadde blitt litt kjent med dere i virkeligheten. Men jeg kan være meget diskret når det kreves, så ingen fare.

Haha - ja det tror jeg nok du hadde gjort :D Mye av livet mitt ligger her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Babette skrev:

Jeg tror jeg hadde kjent igjen deg, Nicklusheletia og Lillemus, hvis jeg hadde blitt litt kjent med dere i virkeligheten. Men jeg kan være meget diskret når det kreves, så ingen fare.

Jeg tror ikke jeg har skrevet noe jeg ikke står for så det tar jeg med knusende ro. :) Men jeg har nok moderert veldig hva jeg skriver om her inne de siste 10-12 årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Det er ikke alle som er like. Har oftest tenkt at de andre er så mye mer ressursterke at man har ikke en sjanse uansett. Det har mye vært min erfaring. Men det unnskylder jo ikke å være forsiktig ganske riktig. Enkelte er kanskje ikke lite sløret i blikket av piller eller en pils eller to når de skriver her eller Tvertom helt " tørrlagt" på absolutt alt. Eller føler seg trengt opp i et hjørne hvor ingen forståelse er å finne. Et talerør ut til andre som kan gjenkjenne denne type opplevelse ved ikke å vite hva man feiler på god nok måte eller plagene gjenkjennes ikke av noen andre i denne verden .Sånt må oppleves.

Det unnskylder ingenting men det er ikke alle som er like. Men man vet aldri kanskje blir man den gjerrigknarkene på å dele den dag i morgen.

(jeg har aldri gjenkjent noen men har ikke tenkt så mye på det for smartinger er smartinger og sånt er bare tipping) ( men jeg har skjønt mere om psykisk lidelse føler jeg selv iallefall så igjen tusen takk )😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maggie55

Det er kanskje å overdrive men jeg tror mange ikke er her fordi de at de har den beste kontakten med legestanden i sin alminnelighet. De fleste leger jobber mer enn sikkert bra for dem i systemer som vi som pasienter kommer borti bare få ganger i livet og i ulike situasjoner og på ulike tidspunkt. Men man føler det er få steder å være litt kritisk på fordi opplevelser og erfaringer gir grunn til å stoppe opp men ikke så lett å forstå hvorfor mange må leve med så livsbegrensende ting. Veldig syk er det sikkert ikke det rette stedet å være heller.

Når det gjelder det å gjenkjenne noen vil jeg si absolutt nei. I grunnen litt rart at man ikke engang har gjenkjent" den kjedelige typen" den hysteriske typen" petimeteret...eller andre.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Men frisk blir man ikke for det er veldig vanskelig å finne " den gyldne middelvei av tingene" Det vil si rett porsjon mat og søvn og medisin og arbeid osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...