Gå til innhold

Føflekk/kule lignende ting på håret (ikke føflekk med hår)


Shinsh

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut det er en føflekk/kule lignende ting på håret mitt et sted. Ikke føflekk/kule lignende med hår , men  på håret. Aldri hørt om det før , men sikkert ikke farlig og betyr ingenting eller er det en sykdom? 

Endret av Shinsh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, Shinsh skrev:

Jeg fant ut det er en føflekk/kule lignende ting på håret mitt et sted. Ikke føflekk/kule lignende med hår , men  på håret. Aldri hørt om det før , men sikkert ikke farlig og betyr ingenting eller er det en sykdom? 

PÅ håret?! Da må det vel være noe som sitter fast bare? Man har jo ikke kuler eller føflekker i håret? Eller mener du i hodebunnen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lillemus skrev:

PÅ håret?! Da må det vel være noe som sitter fast bare? Man har jo ikke kuler eller føflekker i håret? Eller mener du i hodebunnen?

Ja , den ligger i hodebunnen . Men ikke på midten , men på venstre  side et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Shinsh skrev:

Ja , den ligger i hodebunnen . Men ikke på midten , men på venstre  side et sted.

Føflekker kan vel like gjerne ligge i hodebunnen som ellers på kroppen. :) Om det er en følbar kul kan det være en fettkul som er helt ufarlig. Om du er urolig så ta deg en tur til legen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Lillemus skrev:

Føflekker kan vel like gjerne ligge i hodebunnen som ellers på kroppen. :) Om det er en følbar kul kan det være en fettkul som er helt ufarlig. Om du er urolig så ta deg en tur til legen. :) 

Hei, takk for svaret! Fint å høre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...