Gå til innhold

Hvordan få tak i facebook support på telefon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trenger personlig veiledning til noe jeg ikke kan finne ut av ved å lese andres spørsmål om ting og tang, og facebooks svar og løsninger på det. 

Mitt problem gjelder noe helt annet enn det jeg altså kan lese meg til på deres sider.

Anonymkode: 2e124...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trenger personlig veiledning til noe jeg ikke kan finne ut av ved å lese andres spørsmål om ting og tang, og facebooks svar og løsninger på det. 

Mitt problem gjelder noe helt annet enn det jeg altså kan lese meg til på deres sider.

Anonymkode: 2e124...43f

Telefon support tviljer jeg på at finnes.

Anonymkode: 5e75f...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Telefon support tviljer jeg på at finnes.

Anonymkode: 5e75f...fdc

Kjipt at det skal være så vanskelig å få tak i dem. Mange arbeidsplasser kunne vært opprettet (og de kunne ha tjent mye penger) om de hadde opprettet et telefon-sentralbord. I Norge.

Anonymkode: 2e124...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjipt at det skal være så vanskelig å få tak i dem. Mange arbeidsplasser kunne vært opprettet (og de kunne ha tjent mye penger) om de hadde opprettet et telefon-sentralbord. I Norge.

Anonymkode: 2e124...43f

Er du villig til å betale 30 kr minuttet for telefonsupport? Tror ikke så mange er det.

Anonymkode: 5e75f...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du villig til å betale 30 kr minuttet for telefonsupport? Tror ikke så mange er det.

Anonymkode: 5e75f...fdc

Såklart er jeg det. Et par hundrelapper (om det i det hele tatt blir såpas) er jeg villig til å bla opp for å få hjelp. Rart at ikke du er det. Tror ikke så mange ikke er det.

Anonymkode: 2e124...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Såklart er jeg det. Et par hundrelapper (om det i det hele tatt blir såpas) er jeg villig til å bla opp for å få hjelp. Rart at ikke du er det.

Fordi jeg klarer meg fint uten telefonsupport.

Anonymkode: 5e75f...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...