Gå til innhold

Hva er definisjonen på en psykiatrisk pasient?


Gjest anbr42

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, Maggie55 skrev:

Håper ikke på at julenissen dukker opp under noen omstendighet. Ikke om jeg alt er flyttet en gang. 

 

Lurt å passe seg for snømannen Kalle også. Har hørt at han ikke er så snill og uskyldig som han ser ut til. Han står der og smiler med den stiplede småsteins-munnen sin og pønsker på hva han kan bruke sopelimen og gulrotnesa si til. 

Nei, så enig med deg. Noen ny istid vil vi slettes ikke ha. 

Du virker forøvrig veldig snill og omsorgsfull mot moren din. Håper vaflene falt i smak! :)

 

 

 

Anonymkode: 85223...e76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maggie55

Håper jeg også. Synes julenissen er blitt altfor politisk figur.Politiker ville jeg aldri ha vært om så jeg hadde kunnet velge på øverste hylle. Å være politiker må være som å befinne seg utenfor komfortsonen konstant hele livet gjennom. Ikke noe ønskevalg for min del. Men du høres ut som en ung og ambisiøs lege og politiker med god faglig forankring og med gode omsorgstalenter.(Ikke ironi) Selvfølgelig er det nettopp hva en psykiatrisk pasient behandlingstrengende for psykisk sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Jeg mener jeg håper ikke også du er blitt " en aldrende sjuske som hinker ut på siden" uten engang en god sluttreplikk.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Unnskyld for de rare betraktningene . Om det er fordi jeg har sett mye god amerikansk filmer oppigjennom livet  eller opplevelser i psykisk sykdom vet jeg ikke eller om ganske enkelt er så mye ego. Det er så lett å glemme viktige ting . Jeg har liksom ikke for vane å spørre og grave om andres private greier men uansett " pay my respekt" også til deres ting.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...