Gå til innhold

Noen av dere som har skrevet eller skriver blogg? :)


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har skrevet / eller skriver blogg? :) 

Jeg har gjort det, men har lagt en ned. Jeg var så redd for å bli gjenkjent selv om jeg skrev anonymt... Noen skriver jo åpent, mens noen skriver anonymt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
10 minutter siden, Mina1 skrev:

Er det noen av dere som har skrevet / eller skriver blogg? :) 

Jeg har gjort det, men har lagt en ned. Jeg var så redd for å bli gjenkjent selv om jeg skrev anonymt... Noen skriver jo åpent, mens noen skriver anonymt. 

Jeg hadde en dikt blogg. Men så begynte jeg plutselig å skrive om hverdagen min, helt sikkert blitt kjent igjen. Slettet hele bloggen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg hadde en dikt blogg. Men så begynte jeg plutselig å skrive om hverdagen min, helt sikkert blitt kjent igjen. Slettet hele bloggen. 

Jeg har også hatt en blogg/ hjemmeside med både dikt og sitater før.... Var en gang så sprø at jeg laget en i mitt eget navn: altså en hjemmeside hvor jeg skrev alt mulig, men heldigvis så slettet jeg den. Det er cirka 10 år siden.... Men i etterkant har jeg skrevet litt på blogg iblant anonymt men redd for å bli gjenkjent for da er det en og samme person som skriver alt, og de kan finne alt sammen og legge 1 pluss 1 sammen på en måte :) . Så har ingen blogg per dags dato. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg har også hatt en blogg/ hjemmeside med både dikt og sitater før.... Var en gang så sprø at jeg laget en i mitt eget navn: altså en hjemmeside hvor jeg skrev alt mulig, men heldigvis så slettet jeg den. Det er cirka 10 år siden.... Men i etterkant har jeg skrevet litt på blogg iblant anonymt men redd for å bli gjenkjent for da er det en og samme person som skriver alt, og de kan finne alt sammen og legge 1 pluss 1 sammen på en måte :) . Så har ingen blogg per dags dato. 

Tror det er lurt å ikke ha blogg og skrive om seg selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tror det er lurt å ikke ha blogg og skrive om seg selv. :) 

Det var det jeg kom frem til :) . Er faktisk en risikosport, for man kan bli gjenkjent selv om man forsøker å være anonym. Og å bli gjenkjent kan skape ubehag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, Mina1 skrev:

Det var det jeg kom frem til :) . Er faktisk en risikosport, for man kan bli gjenkjent selv om man forsøker å være anonym. Og å bli gjenkjent kan skape ubehag. 

Ja det gjør det, like greit å la være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror en blogg som andre fatter interesse for må være åpen og med bilder. Ellers skal man skrive særs godt og interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det gjør det, like greit å la være. 

Helt enig :) . Kom frem til det samme tilslutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Er det noen av dere som har skrevet / eller skriver blogg? :) 

Jeg har gjort det, men har lagt en ned. Jeg var så redd for å bli gjenkjent selv om jeg skrev anonymt... Noen skriver jo åpent, mens noen skriver anonymt. 

De fleste skriver da åpne blogger? Noen har lukkede blogger slik at kun spesielt inviterte kan lese har jeg sett, men kan ikke huske at jeg har sett åpne, men anonyme blogger. Jeg har to blogger faktisk, den ene oppdateres forholdsvis jevnlig, den andre adskillig mer tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Nei men jeg har av og til skrevet små innlegg i papiravisen i en årrekke. Ingenting er for øvrig blitt bedre av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

En blogg er vel mer som et" eget lite hjørne" i papiravisen å sammenlikne hvor man kanskje kommenterer saker å ting i " den store verden" på en interessant måte som får folk til å reflektere eller føle gjenkjennelse.Flere jeg engang gikk i samme klasse som har hatt ,men de er visst også nå nådd aldersgruppe hvor de fases ut.

Samtidig er det jo dette med " stalkere" osv og misunnelse osv.

Det er alltid så mye å tenke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...