Gå til innhold

Når en tidligere treningskompis inviterer seg hjem til meg...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Nei, du gjør lurt i å styre unna. Hadde han vært interessert i kjæresteforhold, hadde han tatt turen sammen med deg. Spør han om du er varm og vil varme han, så lukter det rett på sex, wham bam, thank you Mam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Nei, du gjør lurt i å styre unna. Hadde han vært interessert i kjæresteforhold, hadde han tatt turen sammen med deg. Spør han om du er varm og vil varme han, så lukter det rett på sex, wham bam, thank you Mam.

Er enig i det. Det er flere av den typen som kontakter meg. Folk som jeg kjenner fra fortiden som jeg vet hva vil. De kan spille som om de vil noe annet men jeg ser adferden. Så jeg avviser dem alle. Tror det er en del menn som ikke er ærlig med hva de vil der ute.

Men får inntrykk at det er en god del menn spesiellt på tinder som også bare vil ha sex. Var en god del av de som har skrevet det åpent og ærlig. Men det er bra når de er ærlige om det istedet for å lyve seg frem. :). Mistenker at noen har holdt meg for løgner før for så å stikke fordi de fikk panikk etter å ha drevet løgner om det. Er mulig en av årsakene til at jeg har vært uheldig i kjærligheten. Altså at jeg har vært med menn som ikke søkte forhold men holdt meg for løgn. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se litt på tinder igjen nå, men det er utrolig mye rart der. Iallefall i min aldersgruppe. Mulig jeg har lett for å reagere men jeg skal lytte til magefølelsen, og jeg kommer bare til å skrive litt og se og kommer ikke til å gå på date før jeg er sikker på at dette er noe interessant igjen. Jeg reagerte på at noen skrev at de kun var ute etter sex, og rett etterpå så var profilen deres borte... En skrev at han hadde en date på lørdag, men håpet på at jeg kunne ligge han til facebook, også kunne det kanskje bli oss dersom den daten ikke går bra. .. Å skrive noe sånnt... akkurat som om jeg er en nødløsning selv om man må få date flere så ... fikk ikke jeg lyst å svare han mer. Da ødela han hele greien. Mye rart på disse nettstedene også ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg begynte å se litt på tinder igjen nå, men det er utrolig mye rart der. Iallefall i min aldersgruppe. Mulig jeg har lett for å reagere men jeg skal lytte til magefølelsen, og jeg kommer bare til å skrive litt og se og kommer ikke til å gå på date før jeg er sikker på at dette er noe interessant igjen. Jeg reagerte på at noen skrev at de kun var ute etter sex, og rett etterpå så var profilen deres borte... En skrev at han hadde en date på lørdag, men håpet på at jeg kunne ligge han til facebook, også kunne det kanskje bli oss dersom den daten ikke går bra. .. Å skrive noe sånnt... akkurat som om jeg er en nødløsning selv om man må få date flere så ... fikk ikke jeg lyst å svare han mer. Da ødela han hele greien. Mye rart på disse nettstedene også ;) 

Finn noen i RL.

Anonymkode: 9e231...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg begynte å se litt på tinder igjen nå, men det er utrolig mye rart der. Iallefall i min aldersgruppe. Mulig jeg har lett for å reagere men jeg skal lytte til magefølelsen, og jeg kommer bare til å skrive litt og se og kommer ikke til å gå på date før jeg er sikker på at dette er noe interessant igjen. Jeg reagerte på at noen skrev at de kun var ute etter sex, og rett etterpå så var profilen deres borte... En skrev at han hadde en date på lørdag, men håpet på at jeg kunne ligge han til facebook, også kunne det kanskje bli oss dersom den daten ikke går bra. .. Å skrive noe sånnt... akkurat som om jeg er en nødløsning selv om man må få date flere så ... fikk ikke jeg lyst å svare han mer. Da ødela han hele greien. Mye rart på disse nettstedene også ;) 

:D Er det mulig!? Tror han seriøst at du vil legge ham til på fb I TILFELLE daten hans ikke gikk bra? Herremin... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Lillemus skrev:

:D Er det mulig!? Tror han seriøst at du vil legge ham til på fb I TILFELLE daten hans ikke gikk bra? Herremin... 

Det er slik de gamle datene og eksen min var også. Helt samme typer.. så det er jo forståelig nå at jeg aksepterte for mye og må aldri gjøre det igjen. Helt sykt :D . Det fins flere slike! . Det er helt utrolig hvordan noen menn kan skrive og oppføre seg på  disse nettstedene. 

Jeg sitter ikke på vent for en som skal på date med en annen. Neitakk :D . Mangel på sosiale antenner ( mulig det de eier)...Han skrev også hele navnet sitt og skrev at jeg kunne ligge han til om jeg ville vente for å se hvordan den daten gikk, og om det kunne bli meg og han ... latterlig! haha. Mulig dette har med alderen å gjøre... Altså at de som er igjen på markedet fra rundt 40 år, er playerne... Ikke alle altså men at det er en god del av de, og spesiellt på nettet...

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Av og til får jeg en ørliten mistanke om at du er litt stolt av alle disse mennene som viser interesse..

Har jeg rett? 

Er ikke stolt av de for de viser jo at de ikke vil behandle meg slik jeg fortjener. Skrev innlegget fordi jeg er sjokket over hvor mange det er som ikke kan vise verdi. Kunne ønske det var motsatt. Altså at de kunne vise riktig type interesse. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Tinder er det en seriøs app? Jeg likte nettby jeg. Da de var så var jeg på dater. Det var ikke sexfiksert i det hele tatt heller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Tinder er det en seriøs app? Jeg likte nettby jeg. Da de var så var jeg på dater. Det var ikke sexfiksert i det hele tatt heller. 

Noen sier at de har møtt noen via Tinder. Jeg har møtt en fyr som var hyggelig og helt ålreit, men jeg følte at han var mer en venn enn noe annet. Men ellers så har jeg møtt en del andre derfra også som virket ikke spesiellt seriøse ut. Så jeg vet ikke? . Jeg tror det er litt begge deler der kanskje... 

Nettby var koselig. Husker nettby. Men jeg fikk inntrykk at en del var sexfiksert der også. Men jeg savner uansett nettby. Likte den bedre enn Tinder :) . 

Jeg tar det helt rolig nå. Jeg er mer opptatt av min psykiske helse enn hva jeg er av dating. Men jeg har mulighetene åpne om det dukker opp en spesiell... Men jeg stresser ikke ut på date uten at det er noe som virker ganske bra. Har funnet ut at det viktigste er å være lykkelig alene først og fremst, og så får jeg se hva livet bringer. Jeg er lykkeligere nå etter en lang datefri periode :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mina1 skrev:

Noen sier at de har møtt noen via Tinder. Jeg har møtt en fyr som var hyggelig og helt ålreit, men jeg følte at han var mer en venn enn noe annet. Men ellers så har jeg møtt en del andre derfra også som virket ikke spesiellt seriøse ut. Så jeg vet ikke? . Jeg tror det er litt begge deler der kanskje... 

Nettby var koselig. Husker nettby. Men jeg fikk inntrykk at en del var sexfiksert der også. Men jeg savner uansett nettby. Likte den bedre enn Tinder :) . 

Jeg tar det helt rolig nå. 

Javel, men jeg syntes du starter tråder om dette hele tiden. <_<

Anonymkode: 9e231...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lang pause" er relativt...

I mitt hode er det minst et halvt år, kanskje heller et helt år uten at en i det hele tatt kikker på noen datingside!

Nei, dropp Tinder og sånn. Konsentrer deg om deg selv :) Når du har kommet videre med det, vil du nok lett luke ut disse merkelige fyrene på ett sekund, og ilke tenke mer på dem.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, påskelilje skrev:

"Lang pause" er relativt...

I mitt hode er det minst et halvt år, kanskje heller et helt år uten at en i det hele tatt kikker på noen datingside!

Nei, dropp Tinder og sånn. Konsentrer deg om deg selv :) Når du har kommet videre med det, vil du nok lett luke ut disse merkelige fyrene på ett sekund, og ilke tenke mer på dem.

Klem

Det er sant. Takk for tips. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
10 timer siden, påskelilje skrev:

"Lang pause" er relativt...

I mitt hode er det minst et halvt år, kanskje heller et helt år uten at en i det hele tatt kikker på noen datingside!

Nei, dropp Tinder og sånn. Konsentrer deg om deg selv :) Når du har kommet videre med det, vil du nok lett luke ut disse merkelige fyrene på ett sekund, og ilke tenke mer på dem.

Klem

Er ikke et år veldig lenge? Tviler på om jeg ville vært så tålmodig om jeg var single. Tror også jeg ville vært ganske desperat etter to år.

Det er mange raringer som prøver seg, men @Mina1 har jo lært seg å  avvise dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gargamel skrev:

Er ikke et år veldig lenge? Tviler på om jeg ville vært så tålmodig om jeg var single. Tror også jeg ville vært ganske desperat etter to år.

Det er mange raringer som prøver seg, men @Mina1 har jo lært seg å  avvise dem. 

Det er sant.. Jeg føler at jeg er ganske tålmodig. 

Jeg vet at det kan hende at jeg aldri treffer noen som det matcher med igjen. Og at det må jeg slå meg til ro med. Men samtidig så er det som med jobbsøking. Man må søke for å finne. Og jeg har hatt øynene litt oppe med å bare se hva som er der ute de siste dagene.

Jeg har sett at det er veldig mange som man føler at man kan se årsaken til at de er ute på markedet i 40 årsalderen.. Enten virker de til å operere med flere damer om gangen, eller virker de til å være kun ute etter sex, eller så virker de til å ha lite sosiale antenner. Mens de som ikke er noe tiltrekkende i mine øyne.. ( fælt ord å si): er som oftest de beste i personligheten. Mens de andre er heller ikke noe spesiellt tiltrekkende... . Men allikevel så har de en adferd som sjokkerer. Jeg blir sjokkert, men jeg trekker meg unna hver gang. Og det har jeg gjort i 2 år nå. Så egentlig så er jeg mer forsiktig enn før. Før så hadde jeg gitt flere av dem sjansen, men nå får de ikke en eneste sjanse. 

Jeg har avvist flere i løpet av disse 2 årene pga adferden deres. 

Jeg husker at flere av de andre datene jeg har hatt før, har fortalt meg at de damer som de har datet har fortalt at de har møtt veldig spesielle menn i 40 års alderen. Og at de har fått sjokk av hvor mye rart det er. Jeg tror også at i den alderen så sitter vi igjen med det som er til overs. De sære / de vanskelige/ de useriøse/ men som sagt det kan være noe bra iblant. 

Jeg tror jeg heller velger bare å ha mulighetene åpne. Se meg rundt, men ikke gå ut å møte hvem som helst. Akkurat som med jobbsøknader. Har innstillt meg på at det kan være at jeg må leve alene for alltid. Kommer aldri til å ta til takke med hva som helst, men viktigste er å ha det bra i situasjonen som den er. Jeg tror jeg er rolig i henhold til situasjonen :) 

Og det er ikke så lett å finne noen som man kan tro. Jeg synes det er utrolig vanskelig. Jeg får mange meldinger og lett kontakt med folk på nettet, men det er uansett veldig sjelden det dukker opp noe interessant. I løpet av disse to årene så har det ikke vært noe som helst som har vært skikkelig interessant. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Mina1 skrev:

Det er sant.. Jeg føler at jeg er ganske tålmodig. 

Jeg vet at det kan hende at jeg aldri treffer noen som det matcher med igjen. Og at det må jeg slå meg til ro med. Men samtidig så er det som med jobbsøking. Man må søke for å finne. Og jeg har hatt øynene litt oppe med å bare se hva som er der ute de siste dagene.

Jeg har sett at det er veldig mange som man føler at man kan se årsaken til at de er ute på markedet i 40 årsalderen.. Enten virker de til å operere med flere damer om gangen, eller virker de til å være kun ute etter sex, eller så virker de til å ha lite sosiale antenner. Mens de som ikke er noe tiltrekkende i mine øyne.. ( fælt ord å si): er som oftest de beste i personligheten. Mens de andre er heller ikke noe spesiellt tiltrekkende... . Men allikevel så har de en adferd som sjokkerer. Jeg blir sjokkert, men jeg trekker meg unna hver gang. Og det har jeg gjort i 2 år nå. Så egentlig så er jeg mer forsiktig enn før. Før så hadde jeg gitt flere av dem sjansen, men nå får de ikke en eneste sjanse. 

Tror nok du må slutte å være så opptatt av utseende. Mulig du da slipper alle disse merkelige mannfolka.

Anonymkode: 9e231...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok du må slutte å være så opptatt av utseende. Mulig du da slipper alle disse merkelige mannfolka.

Anonymkode: 9e231...586

Jeg er ikke opptatt av utseende. Men jeg vil føle meg litt tiltrukket.. Men de som jeg har faktisk vært sammen har kun sett middels ut... Altså midt på treet og ikke fin. De var langt fra perfekte på utseende etter mitt syn. Men allikevel har jeg blitt behandlet dårlig. De har ikke vært noe fotomodeller, og dessuten så faller ikke jeg for fotomodeller. Men det er mye rart på markedet mitt iallefall. Altså ovenfor meg behandler de meg lett som dritt ser jeg..  Jeg kan skrive med flere, men jeg kommer aldri til å møte noen før jeg vet at noen er virkelig interessant. 

Det kan godt være at de "merkelige mannfolka" oppfører seg fint ovenfor andre damer.. hvem vet.. men de skriver mye rart til meg iallefall, og det gjelder å slette og sile de bort :) . Jeg har faktisk vært god på det de siste to årene!. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er ikke opptatt av utseende. Men jeg vil føle meg litt tiltrukket.. Men de som jeg har faktisk vært sammen har kun sett middels ut... Altså midt på treet og ikke fin. De var langt fra perfekte på utseende etter mitt syn.

Men er du perfekt selv?

Behandler du mannfolka med respekt?

Anonymkode: 9e231...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er du perfekt selv?

Behandler du mannfolka med respekt?

Anonymkode: 9e231...586

Jeg er ikke perfekt selv., men allikevel tar jeg ikke til takke med personer som får meg til å føle meg sett på som noe verdiløst.  Men jeg tenker over hva jeg skriver og sier til folk. Skriver ikke slike ting som jeg har fått høre for å si det sånn. 

Jeg er ikke perfekt utseendemessig selv. Og derfor så har jeg gått etter menn som bare ser middels ut. Men jeg burde gjerne gå hakket lengre ned, men nei jeg vil jo føle meg litt tiltrukket... Det tror jeg alle vil ... 

Uansett 2 år er ikke lenge som singel. Jeg har behøvd den tiden :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Mina1 skrev:

 

Jeg er ikke perfekt utseendemessig selv. Og derfor så har jeg gått etter menn som bare ser middels ut. Men jeg burde gjerne gå hakket lengre ned, men nei jeg vil jo føle meg litt tiltrukket... Det tror jeg alle vil ... 

 

Jeg forstår ikke at du kan rangere menn etter utseendet på en skala slik du gjør. Med hvilke øyne er det du da ser? Hvem som ser mest ut som fotomodeller eller hva? Min erfaring er at kvinner vektlegger ulikt, og at de aller fleste heldigvis finner sin partner tiltrekkende uansett. Og det henger ikke nødvendigvis sammen med hvordan man evt. vurderte personens utseende eller tiltrekning før man ble kjent. Kanskje tenkte man ikke på personen som pen eller tiltrekkende i det hele tatt, om man i det hele tatt vurderte. Etterhvert som man ble kjent, og fikk lyst til å bli enda mer kjent, endret man antakelig oppfatning om både utseendet og tiltrekning.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...