Gå til innhold

Når en tidligere treningskompis inviterer seg hjem til meg...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg trente for ca 20 år siden med en fyr. Han tok kontakt med meg på facebook for en del år tilbake, og begynte å flørte... Jeg har aldri møtt han siden. I starten spurte han om å gå turer med meg, trene med meg igjen osv. Jeg følte at han skrev på en så useriøs måte at jeg ikke våget å møte han. Så begynte han på igjen for ca 2 år siden.. og siden skriver han jevnt og trutt til meg... men var fortsatt bare useriøs i alt han skrev... Jeg ville teste om han fortsatt ville gå tur.. for jeg tenkte at jeg mulig var for skeptisk.. Han sa neitakk til det, men han vil komme hjem til meg en tur.. kan jeg ta turen hjem til deg nå skriver han iblant. Men jeg har avvist han helt for jeg føler at han kun er ute etter sex.... 

Er jeg for skeptisk som tenker slik når en mann tar kontakt på den måten? Han skriver.. er du varm? hotte klemmer... skulle vært å varmet deg osv... støtt og stadig.... 

Jeg har tatt pause fra dating, men han er på facebook, og jeg får iblant noen meldinger ifra han. Får også meldinger fra noen andre, men jeg har hittil avvist alt fordi jeg vil ikke ut med feile mennesker igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg trente for ca 20 år siden med en fyr. Han tok kontakt med meg på facebook for en del år tilbake, og begynte å flørte... Jeg har aldri møtt han siden. I starten spurte han om å gå turer med meg, trene med meg igjen osv. Jeg følte at han skrev på en så useriøs måte at jeg ikke våget å møte han. Så begynte han på igjen for ca 2 år siden.. og siden skriver han jevnt og trutt til meg... men var fortsatt bare useriøs i alt han skrev... Jeg ville teste om han fortsatt ville gå tur.. for jeg tenkte at jeg mulig var for skeptisk.. Han sa neitakk til det, men han vil komme hjem til meg en tur.. kan jeg ta turen hjem til deg nå skriver han iblant. Men jeg har avvist han helt for jeg føler at han kun er ute etter sex.... 

Er jeg for skeptisk som tenker slik når en mann tar kontakt på den måten? Han skriver.. er du varm? hotte klemmer... skulle vært å varmet deg osv... støtt og stadig.... 

Jeg har tatt pause fra dating, men han er på facebook, og jeg får iblant noen meldinger ifra han. Får også meldinger fra noen andre, men jeg har hittil avvist alt fordi jeg vil ikke ut med feile mennesker igjen. 

Du sier bare at du ikke er interessert.

Og mye merkelig menn du har fått kontakt med? Eller det slikt vanlig?

Anonymkode: 9e231...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sier bare at du ikke er interessert.

Og mye merkelig menn du har fått kontakt med? Eller det slikt vanlig?

Anonymkode: 9e231...586

Desverre så er det alltid den typen menn jeg får kontakt med..... huff... Jeg har tatt en pause fra all dating. Men har bestemt meg for at jeg er åpen om den rette dukker opp, men slike typer er ikke riktige. Jeg jakter ikke. Tar livet med ro i motsetning til før. Men utrolig nok så er det bare menn som behandler meg som dritt som vil ha kontakt ser det ut til... akkurat som tidligere... så jeg holder unna dem. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kayia skrev:

Syns det er rart at du ikke selv skjønner at dette er unormal oppførsel og at du høflig skal avbryte kontakten. 

Jeg var så vant med å bli behandlet slik av menn fra tidligere, så er vel derfor jeg lurer på om dette er normalt eller ikke. Men forstår det slik at dette er helt sykt... Jeg holder unna dem. Er veldig mange av dem i min aldersgruppe. Jeg søker ikke mann nå, og forsøker ikke å finne en, men det er alltid en eller annen som forsøker seg uansett... men de er av samme typer som de forrige så jeg holder unna :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
16 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg trente for ca 20 år siden med en fyr. Han tok kontakt med meg på facebook for en del år tilbake, og begynte å flørte... Jeg har aldri møtt han siden. I starten spurte han om å gå turer med meg, trene med meg igjen osv. Jeg følte at han skrev på en så useriøs måte at jeg ikke våget å møte han. Så begynte han på igjen for ca 2 år siden.. og siden skriver han jevnt og trutt til meg... men var fortsatt bare useriøs i alt han skrev... Jeg ville teste om han fortsatt ville gå tur.. for jeg tenkte at jeg mulig var for skeptisk.. Han sa neitakk til det, men han vil komme hjem til meg en tur.. kan jeg ta turen hjem til deg nå skriver han iblant. Men jeg har avvist han helt for jeg føler at han kun er ute etter sex.... 

Er jeg for skeptisk som tenker slik når en mann tar kontakt på den måten? Han skriver.. er du varm? hotte klemmer... skulle vært å varmet deg osv... støtt og stadig.... 

Jeg har tatt pause fra dating, men han er på facebook, og jeg får iblant noen meldinger ifra han. Får også meldinger fra noen andre, men jeg har hittil avvist alt fordi jeg vil ikke ut med feile mennesker igjen. 

Han er ganske så tydelig på hva han vil.

Du får også være tydelig mot ham. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Gargamel skrev:

Han er ganske så tydelig på hva han vil.

Du får også være tydelig mot ham. 

Ja,, ser jo tydelig at han kun vil ha sex og ikke noe annet. Jeg tror ikke at en seriøs person ville skrevet på den måten han gjør. Jeg er ikke interessert i den typen menn lenger. Skal si til han at det er jeg ikke interessert i lenger. 

Vi trente sammen da jeg var 17 år og han var 30. Altså i samme idrettslag. Han tok mye kontakt på treningene og pratet mye med meg ... men det er veldig lenge siden, og jeg er sjokket over at han virker så useriøs. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja,, ser jo tydelig at han kun vil ha sex og ikke noe annet. Jeg tror ikke at en seriøs person ville skrevet på den måten han gjør. Jeg er ikke interessert i den typen menn lenger. Skal si til han at det er jeg ikke interessert i lenger. 

Vi trente sammen da jeg var 17 år og han var 30. Altså i samme idrettslag. Han tok mye kontakt på treningene og pratet mye med meg ... men det er veldig lenge siden, og jeg er sjokket over at han virker så useriøs. 

Høres ut som en gammel gris.

Anonymkode: 9e231...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke alltid like enkelt å vite hva noen egentlig vil. Vi andre her vet jo heller ikke alt dere har snakket om og hva han sier til deg. Syns det er feil av folk her å si at du bør forstå hva han vil, og være nedlatende. Men jeg kan nå si at ut fra det du sier her, med at han ikke vil gå tur med deg men komme hjem til deg, at det virker som det bare er sex han er ute etter. Som regel er følelsen man har om noens intensjon, iallfall etter så lang tid, rett. Stol på deg selv, og om du føler du fortjener bedre, ja så gjør du det:)

Anonymkode: ed470...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alltid like enkelt å vite hva noen egentlig vil. Vi andre her vet jo heller ikke alt dere har snakket om og hva han sier til deg. Syns det er feil av folk her å si at du bør forstå hva han vil, og være nedlatende. Men jeg kan nå si at ut fra det du sier her, med at han ikke vil gå tur med deg men komme hjem til deg, at det virker som det bare er sex han er ute etter. Som regel er følelsen man har om noens intensjon, iallfall etter så lang tid, rett. Stol på deg selv, og om du føler du fortjener bedre, ja så gjør du det:)

Anonymkode: ed470...6c2

Ja jeg forsøker alltid å tro det beste om alle, men det er nok derfor jeg har havnet der jeg har havnet. Med feile menn hele tiden. Jeg pleide ikke å lytte til følelsene og usikkerheten min, men nå gjør jeg det. Han virker faktisk ut til å kun være ute etter sex og jeg vil sitte igjen tom etterpå. Det orker jeg ikke. Heller alene enn å blande seg i feile igjen. Men det er så ofte slike personer forsøker seg på meg. Og det er kun den type menn omtrent. Iblant en som virker mer seriøs ut, men veldig mange av den typen. Mulig er det fordi jeg er over 40, og menn i den alderen er mulig mer useriøse.... Og de som er i forhold er seriøse, men de er allerede taken ;) . Må være et eller annet sånnt siden det er så mange av de... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja jeg forsøker alltid å tro det beste om alle, men det er nok derfor jeg har havnet der jeg har havnet. Med feile menn hele tiden. Jeg pleide ikke å lytte til følelsene og usikkerheten min, men nå gjør jeg det. Han virker faktisk ut til å kun være ute etter sex og jeg vil sitte igjen tom etterpå. Det orker jeg ikke. Heller alene enn å blande seg i feile igjen. Men det er så ofte slike personer forsøker seg på meg. Og det er kun den type menn omtrent. Iblant en som virker mer seriøs ut, men veldig mange av den typen. Mulig er det fordi jeg er over 40, og menn i den alderen er mulig mer useriøse.... Og de som er i forhold er seriøse, men de er allerede taken ;) . Må være et eller annet sånnt siden det er så mange av de... 

Men han må vel være snart 60 selv nå?

Anonymkode: 9e231...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja jeg forsøker alltid å tro det beste om alle, men det er nok derfor jeg har havnet der jeg har havnet. Med feile menn hele tiden. Jeg pleide ikke å lytte til følelsene og usikkerheten min, men nå gjør jeg det. Han virker faktisk ut til å kun være ute etter sex og jeg vil sitte igjen tom etterpå. Det orker jeg ikke. Heller alene enn å blande seg i feile igjen. Men det er så ofte slike personer forsøker seg på meg. Og det er kun den type menn omtrent. Iblant en som virker mer seriøs ut, men veldig mange av den typen. Mulig er det fordi jeg er over 40, og menn i den alderen er mulig mer useriøse.... Og de som er i forhold er seriøse, men de er allerede taken ;) . Må være et eller annet sånnt siden det er så mange av de... 

Bra at du lytter til følelsene, spesielt magefølelsen er viktig og som regel riktig. Tror ikke du automatisk tiltrekker deg feile menn hele tiden, du er kanskje bare for snill og godtroende på noen menn og bruker for mye tid på dem. Har ingenting med at du er over 40! Menn som bare er ute etter en ting finnes i alle aldre, og det er mange gode seriøse menn over 40 der ute som leter etter noen. Men noen menn er bare rett og slett noen sleipe drittsekker og er flinke på å gi "mixed signals". Vær litt mindre snill mot dem og mer snill mot deg selv, for det fortjener du😇

Anonymkode: ed470...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra at du lytter til følelsene, spesielt magefølelsen er viktig og som regel riktig. Tror ikke du automatisk tiltrekker deg feile menn hele tiden, du er kanskje bare for snill og godtroende på noen menn og bruker for mye tid på dem. Har ingenting med at du er over 40! Menn som bare er ute etter en ting finnes i alle aldre, og det er mange gode seriøse menn over 40 der ute som leter etter noen. Men noen menn er bare rett og slett noen sleipe drittsekker og er flinke på å gi "mixed signals". Vær litt mindre snill mot dem og mer snill mot deg selv, for det fortjener du😇

Anonymkode: ed470...6c2

Jeg er godtroende.. og jeg har alltid valgt å tro det beste om de menn jeg har vært med, og derfor har jeg blitt så skuffet når det viser seg at magefølelsen min over hvordan de egentlig var dukket opp. Nå var jeg usikker på om det var meg som var for skeptisk igjen, men jeg forstår at det beste er å lytte til den følelsen magen gir. Og det er at dette er en person som er ustabil og ikke ute etter noe seriøst forhold slik som jeg er. 

Lett å bli sint på seg selv for at jeg bare får slike etter meg... men er mulig noe de ser i meg som gjør det. Jeg er veldig snill type... 

Takk for fint svar :) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er godtroende.. og jeg har alltid valgt å tro det beste om de menn jeg har vært med, og derfor har jeg blitt så skuffet når det viser seg at magefølelsen min over hvordan de egentlig var dukket opp. Nå var jeg usikker på om det var meg som var for skeptisk igjen, men jeg forstår at det beste er å lytte til den følelsen magen gir. Og det er at dette er en person som er ustabil og ikke ute etter noe seriøst forhold slik som jeg er. 

Takk for fint svar :) 

Bare hyggelig:) Det er en veldig god egenskap å alltid tro det beste. Men viktig med en fin balanse; tro det beste, men stole mest på magefølelsen. Jeg har selv erfart mange ganger at magefølelsen er som regel rett, men man blir jo aldri ekspert:) 

Anonymkode: ed470...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Æsj for en ekling. 

Anonymkode: 0e470...0e4

ja det er han.. alltid sånne som jeg får etter meg.... huff... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.1.2018 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Men han må vel være snart 60 selv nå?

Anonymkode: 9e231...586

Den fyren er rundt 55 år tror jeg. Og plutselig kom flere fra fortiden tilbake å begynte å sutre. Men jeg har lært. Jeg vet at en del er kun ute etter å bruke meg for en ting : sex. Og de er det bare å avvise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mina1 skrev:

Den fyren er rundt 55 år tror jeg. Og plutselig kom flere fra fortiden tilbake å begynte å sutre. Men jeg har lært. Jeg vet at en del er kun ute etter å bruke meg for en ting : sex. Og de er det bare å avvise. 

Da må du ha skrevet feil noe sted. Tidligere har du skrevet at han var 30 da du var 17, og at du er 45 nå. Dersom alt dette stemmer må han være 58 nå (45 + 13). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Kayia skrev:

Da må du ha skrevet feil noe sted. Tidligere har du skrevet at han var 30 da du var 17, og at du er 45 nå. Dersom alt dette stemmer må han være 58 nå (45 + 13). 

big deal....

Anonymkode: ed470...6c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Kayia skrev:

Da må du ha skrevet feil noe sted. Tidligere har du skrevet at han var 30 da du var 17, og at du er 45 nå. Dersom alt dette stemmer må han være 58 nå (45 + 13). 

Jeg har aldri skrevet at jeg er 45 år.... dvs noen år eldre enn jeg er... Nei jeg er noen år yngre enn 45. Jeg er nettopp fyllt 41 år. Kan du gi meg en link til hvor jeg skriver at jeg er 45 ? Jeg kan ikke ha skrevet det. Eller blander du meg og en annen... Eller lignende ?

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...