Gå til innhold

Når en tidligere treningskompis inviterer seg hjem til meg...


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja, jeg ser det. For en stund siden var du fullstendig opphengt i det dårlige forholdet og startet ørten tråder om dagen. Det virket faktisk en smule sprøtt. Jeg tviler på om du var åpen for å bli interessert i noen nye når du var så fiksert på fortiden.

Nå har du blitt en annen person, men du får ta den tiden du trenger og ikke stresse.

Enig i at jeg var ikke opptatt i å bli kjent med nye i den tiden. Jeg behøvde den tiden for å få eksen ut av systemet mitt. Det er sant :) . Jeg hadde ikke plass til en mann oppi alt det. Det stemmer. Så jeg får bare ta tiden jeg trenger og nå har jeg det lettere enn før i det minste :). Vet ikke om dere kunne se eller forstå hvor vondt jeg hadde det da jeg skrev de trådene? Hadde det helt forferdelig inni meg husker jeg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...