Gå til innhold

Har de fleste nyere mobiltelefoner dette..?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har de fleste nyere mobiltelefoner "varsling" som viser at den du sender meldinger til har lest/åpnet meldingen??

Anonymkode: 809bd...f28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de fleste nyere mobiltelefoner "varsling" som viser at den du sender meldinger til har lest/åpnet meldingen??

Anonymkode: 809bd...f28

Tror ikke det er vanlig å se om SMS/MMS er åpnet av mottaker på noen telefoner.

 

På andre meldingstjenster, så som Messenger, kan man se om meldingen er åpnet/lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har de fleste nyere mobiltelefoner "varsling" som viser at den du sender meldinger til har lest/åpnet meldingen??

Anonymkode: 809bd...f28

Ja. Den kan du selv velge å slå av.

Anonymkode: 8be51...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Den kan du selv velge å slå av.

Anonymkode: 8be51...dcd

I så fall er jeg ikke helt oppdatert ;). Gjelder dette også vanlig SMS, altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, Xtra skrev:

I så fall er jeg ikke helt oppdatert ;). Gjelder dette også vanlig SMS, altså?

Iphone har slike muligheter, der kan man enkelt slå på/av for at andre skal se du har lest melding. Jeg kjenner ikke til andre merker. 

Anonymkode: 8be51...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Iphone har slike muligheter, der kan man enkelt slå på/av for at andre skal se du har lest melding. Jeg kjenner ikke til andre merker. 

Anonymkode: 8be51...dcd

Pussig, har hatt iPhone i 10 år, men ikke vært klar over dette. Ikke at jeg egentlig har hatt behov for det heller. Har ikke siste eller nestsiste modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Iphone har slike muligheter, der kan man enkelt slå på/av for at andre skal se du har lest melding. Jeg kjenner ikke til andre merker. 

Anonymkode: 8be51...dcd

Gjelder det SMS?

Anonymkode: c3a2e...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gjelder det SMS?

Anonymkode: c3a2e...9c0

Ved iPhone, ja.

Anonymkode: 8be51...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 minutter siden, Xtra skrev:

Pussig, har hatt iPhone i 10 år, men ikke vært klar over dette. Ikke at jeg egentlig har hatt behov for det heller. Har ikke siste eller nestsiste modell.

Innstillinger--> scroll til meldinger -->Scroll ned til "lesebekreftelse". Den kan du slå av og på selv. Er den på innebærer  det at andre kan se om du har lest meldingen de har sendt. Det vil da typisk stå "lest" under meldingen de har sendt - som da forteller dem at du har lest meldingen.

Anonymkode: 8be51...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innstillinger--> scroll til meldinger -->Scroll ned til "lesebekreftelse". Den kan du slå av og på selv. Er den på innebærer  det at andre kan se om du har lest meldingen de har sendt. Det vil da typisk stå "lest" under meldingen de har sendt - som da forteller dem at du har lest meldingen.

Anonymkode: 8be51...dcd

Er meldinger her SMS?

Anonymkode: c3a2e...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er meldinger her SMS?

Anonymkode: c3a2e...9c0

Ja.

Anonymkode: 8be51...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innstillinger--> scroll til meldinger -->Scroll ned til "lesebekreftelse". Den kan du slå av og på selv. Er den på innebærer  det at andre kan se om du har lest meldingen de har sendt. Det vil da typisk stå "lest" under meldingen de har sendt - som da forteller dem at du har lest meldingen.

Anonymkode: 8be51...dcd

Takk. Men det ser ut til kun å gjelde når man bruker iMessage, som jeg ikke bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: 8be51...dcd

Nei, kun så når du sender melding via Apple's iMessage, ikke en vanlig SMS.

Anonymkode: c3a2e...9c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
25 minutter siden, Xtra skrev:

Takk. Men det ser ut til kun å gjelde når man bruker iMessage, som jeg ikke bruker.

Ja det er til iMessage :-) 

Anonymkode: 8be51...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er til iMessage :-) 

Anonymkode: 8be51...dcd

Ok, det forklarer saken. Det er lenge siden jeg sluttet å bruke iMessage; jeg opplevde iMessage som ustabil, særlig når man beveget seg av og på WiFi.

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Xtra skrev:

Ok, det forklarer saken. Det er lenge siden jeg sluttet å bruke iMessage; jeg opplevde iMessage som ustabil, særlig når man beveget seg av og på WiFi.

Jeg synes den er helt genial. Dersom dekningen er dårlig så kobler jo bare mobilnettet seg på uansett. 

Anonymkode: 8be51...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...