Gå til innhold

Er Kvinneguiden et forum for butthurt snowflakes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har aldri opplevd et forum for det rapportres/sladres så mye til moderator/mamma, og hvor så mange tråder modereres og eventuelt slettes.

Folk virker mer tykkhudet og mer voksne på DOL.

h5V8sa8.jpg

Anonymkode: 0f0ee...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kvinneguiden er generelt et rævva forum. Man kan ikke stille spørsmål eller fortelle om ting uten å få mye dritt fra de stakkars folka som tilbringer mesteparten av tiden sin der. Dessuten har jeg sett at de som er "moderator"  er veldig selektive i sin moderering. Men igjen, hva kan man forvente av gratis arbeidskraft. Rart at ikke det nettstedet har blitt lagt ned. Det snakkes jo dritt, da med forkjærlighet for bloggere, over en lav sko. Mange er der jo bare for å holde seg oppdatert på blogger, fordi de skal for ALT i veden ikke skal gi klikk. Så patetisk. Der skal jeg aldri mer inn igjen. 

Anonymkode: 1280e...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke for å være sexistisk men.... jeg føler at det er mange kvinnfolk der og jeg opplever at det er følelser som gjelder og skal trumfe fakta, og da blir det vanskelig å debattere. Gjerne fakta som er litt upopulære som en ikke liker da kommer det alltid mye vås og svada og følelser og personlig erfaring som ikke har noe som helst med noe som helst å gjøre, men som liksom skal motbevise fakta, gidder ikke henge slik en kan ikke debattere på den måten

Anonymkode: baf9e...b0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å være sexistisk men.... jeg føler at det er mange kvinnfolk der og jeg opplever at det er følelser som gjelder og skal trumfe fakta, og da blir det vanskelig å debattere. Gjerne fakta som er litt upopulære som en ikke liker da kommer det alltid mye vås og svada og følelser og personlig erfaring som ikke har noe som helst med noe som helst å gjøre, men som liksom skal motbevise fakta, gidder ikke henge slik en kan ikke debattere på den måten

Anonymkode: baf9e...b0a

Du er ikke sexistisk...det er bare fakta der inne. Her på dol er folk hyggelige selv om de er uenig, stort sett. Det er sjeldent med frekke kommentarer her, som det er typisk helt vanlig på kg med sleipe kommentarer og hersketeknikker. 

Anonymkode: 1280e...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Det verste er telletrådene. Hva F er greia med det?

Og amatørmessige moderatorer.

Ja herregud.Så enig.

Anonymkode: 1280e...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke så mye på kvinneguiden. Men jeg føler de gangene jeg har vært der att det er veldig overfladisk. Tror ikke den gjevne KG kvinnen er noe for meg gitt. Men jeg faller nok også kort for den jevne KG kvinnen.

Anonymkode: d12a1...273

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd et forum for det rapportres/sladres så mye til moderator/mamma, og hvor så mange tråder modereres og eventuelt slettes.

Folk virker mer tykkhudet og mer voksne på DOL.

h5V8sa8.jpg

Anonymkode: 0f0ee...556

Helt enig med deg. Nå har ikke jeg vært på Kvinneguiden på nesten 2 år men husker det var slik du beskrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri opplevd et forum for det rapportres/sladres så mye til moderator/mamma, og hvor så mange tråder modereres og eventuelt slettes.

Folk virker mer tykkhudet og mer voksne på DOL.

h5V8sa8.jpg

Anonymkode: 0f0ee...556

Tror det er mer at folk har bestemt seg for hvilke meninger som er populære eller ikke.

 

Du vet...og å tenke selv eller ikke tenke selv...that is the question. Er man ikke Sylvi Listhaugs største blodfan og missliker alle innvandrere må du takle og å bli nedrent av usaklige kommentarer, stiller man upopulære spørsmål går det ikke fort før man blir forsøkt sladdet. Ikke minnst er det alt for mye slabberas der inne(jeg var sånn delvis sarkastisk, nå. Har gode diskusjoner også med folk på høyresiden, men det sier seg selv at mange av de driter plent i saklige diskusjoner. Prøv heller diskusjon.no). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, Mari Y skrev:

Tror det er mer at folk har bestemt seg for hvilke meninger som er populære eller ikke.

 

Du vet...og å tenke selv eller ikke tenke selv...that is the question. Er man ikke Sylvi Listhaugs største blodfan og missliker alle innvandrere må du takle og å bli nedrent av usaklige kommentarer, stiller man upopulære spørsmål går det ikke fort før man blir forsøkt sladdet. Ikke minnst er det alt for mye slabberas der inne(jeg var sånn delvis sarkastisk, nå. Har gode diskusjoner også med folk på høyresiden, men det sier seg selv at mange av de driter plent i saklige diskusjoner. Prøv heller diskusjon.no). 

Så det er folk fra høyresiden som har skyld, her også?

Anonymkode: 0f0ee...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbringer ikke mye tid på KG, men jeg foretrekker det forumet fremfor det her. Der inne kan jeg til og med oppleve å få meg en god latter av og til pga snerten enkelte har i besvarelsene sine 😀 Her inne, derimot , synes jeg alt er bare sorgen. Kan ikke huske sist jeg lest noe  av optimisk art her, noe som vekker interesse eller  engasjerer. Jeg er innom her kanskje et par ganger i uka. Aner ikke hvorfor egentlig, gammel vane trolig. Raskt inn, enda raskere ut...

Anonymkode: ede75...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tilbringer ikke mye tid på KG, men jeg foretrekker det forumet fremfor det her. Der inne kan jeg til og med oppleve å få meg en god latter av og til pga snerten enkelte har i besvarelsene sine 😀 Her inne, derimot , synes jeg alt er bare sorgen. Kan ikke huske sist jeg lest noe  av optimisk art her, noe som vekker interesse eller  engasjerer. Jeg er innom her kanskje et par ganger i uka. Aner ikke hvorfor egentlig, gammel vane trolig. Raskt inn, enda raskere ut...

Anonymkode: ede75...326

Bidrar du selv da?

Anonymkode: 0f0ee...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎08‎.‎01‎.‎2018 den 17.28, issomethingwrong skrev:

Det verste er telletrådene. Hva F er greia med det?

Og amatørmessige moderatorer.

Hva er telletråd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1/8/2018 den 18.35, Mari Y skrev:

Tror det er mer at folk har bestemt seg for hvilke meninger som er populære eller ikke.

 

Du vet...og å tenke selv eller ikke tenke selv...that is the question. Er man ikke Sylvi Listhaugs største blodfan og missliker alle innvandrere må du takle og å bli nedrent av usaklige kommentarer, stiller man upopulære spørsmål går det ikke fort før man blir forsøkt sladdet. Ikke minnst er det alt for mye slabberas der inne(jeg var sånn delvis sarkastisk, nå. Har gode diskusjoner også med folk på høyresiden, men det sier seg selv at mange av de driter plent i saklige diskusjoner. Prøv heller diskusjon.no). 

Har ikke inntrykk av at folk fra høyresiden og innvandringsmotstandere er de som sladrer mest til moderator for å få tråder strengt. Dette er folk som tør stå for det de står for, tør være anti-PK og tåler en støyt. Det er folk fra venstresiden, godhetsapostlene, som krenkes av alt mulig. 

https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Snowflake

Endret av gråstein
men men
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xtra skrev:

Påfallende hvor mange som ynder å kommentere et forum de hater.

deg inkludert da eller?  Typisk å komme med sånne kommentarer på kg husker jeg. La nå folk få diskutere forum de ikke liker. Hadde vel vært mer påfallende hvis man kommenterte og diskutere det på gjeldende forum.

Anonymkode: 1280e...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt på KG, men har ikke vært der i mange år. Selv synes jeg det har blitt bedre nå enn det var da jeg begynte der. 

Men telletrådene har jeg ikke noe til overs for, skjønner ikke helt vitsen med dem. Hopper bare over dem. Må si at jeg trives best her på DOL da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

deg inkludert da eller?  Typisk å komme med sånne kommentarer på kg husker jeg. La nå folk få diskutere forum de ikke liker. Hadde vel vært mer påfallende hvis man kommenterte og diskutere det på gjeldende forum.

Anonymkode: 1280e...44d

Nei, jeg er ikke på KG, har bare så vidt kikket innom.  

 

Jeg kan bare ikke se vitsen på med å bruke energi på et forum man ikke liker.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.1.2018 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Ja herregud.Så enig.

Anonymkode: 1280e...44d

Hva er meningen med Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå-tråden? Hvem ER Hoppetaujenta?

Det er mye rart i våre dager.

Anonymkode: 0f0ee...556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...