Gå til innhold

Ritalin


stjacob

Anbefalte innlegg

Hvor høy dose Ritalin går du på?

jeg synes 80 mg er alt forlite for å dempe uroen gjennom en hel dag.. jeg økte derfor dosen til 100mg. Sa til en psykriater jeg gikk til at jeg tok 100mg . Han reagerte ikke på det.           Leste på min.medisin.dk .at i Danmark er en vanlig velikeholdsdose 30-150 mg. Og Max   2.1 mg PR kilo kroppsvekt. Dette har jeg opplevd er mye bedre dose for mitt vedkommende          Noen her som har erfaring med Ritalin ?      

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

yellow ledbetter

Jepp. Jeg tar 80 mg om morgenen og 40 mg på ettermiddag. Folk reagerer jo ulikt på medisin, så jeg regner med at psykiateren din ser at du trenger såpass. Det var min som foreslo ettermiddagsdosen for meg, og det er veldig bra. Det er jo greit å ha hodet på plass så lenge som mulig liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å høre at du fikk en dose som passer for deg. Jeg går ikke til psykriater nå. Så jeg vet ikke om fastlegen vil gå med på å øke dosen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...