Gå til innhold

Noe som har fått deg til å le i det siste som du vil dele?


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Noe morsomt som har fått deg til å le i det siste som du vil dele? :) 

Jeg må si at den på mølla var morsom i går: Skjermen ble svart og mistet signaler mens jeg løp på mølla i går, og jeg trykket stopp og var på vei av mølla men der sklir jeg rett av og rett i gulvet. Hehe.. håpet ingen så meg, men så var det en mann som så. Jeg lo til han, og han lo tilbake. :D. Skal være forsiktig på mølla herretter ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, Mina1 skrev:

Noe morsomt som har fått deg til å le i det siste som du vil dele? :) 

Jeg må si at den på mølla var morsom i går: Skjermen ble svart og mistet signaler mens jeg løp på mølla i går, og jeg trykket stopp og var på vei av mølla men der sklir jeg rett av og rett i gulvet. Hehe.. håpet ingen så meg, men så var det en mann som så. Jeg lo til han, og han lo tilbake. :D. Skal være forsiktig på mølla herretter ;) . 

 

Anonymkode: 13ffd...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel

Så denne filmen på kino:

https://www.filmweb.no/film/article1319627.ece

Går ikke an å forklare, men det handler tilblivelsen av verdens dårligste film som senere har blitt en kultfilm: "The room". "Filmskaperen" Tommy Wiseau, er styrtrik, men er massivt talentløs både når det gjelder film, skuespill og menneskelige relasjoner. Han bestemmer seg for å lage et "filmdrama" med seg selv som manusforfatter, regissør, produsent og i hovedrollen. Det går ikke an å forstå hvor ille det det er uten å se filmen.

Veldig smertefullt å se på så jeg ble helt svett. Det var også morsomt. Filmen samtidig gjort på en seriøs og respektfull måte, og det er nødvendig siden hovedpersonen uten tvil har flere diagnoser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var en jeg skrev med på tinder som skrev følgende: siden du liker å løpe/ trene på treningssenter så er ikke jeg interessert lenger, og ønsker deg lykke til videre. :D haha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen

jeg lo så tårene kom frem i øynene, når jeg i går såg ms bean på flyet når han skulle muntre opp gutten som var flysyk og mr bean tullet med gutten, og at han skulle sprekke poser og tilslutt sprakk spyposen til gutten som hadde spydd i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: a5e4a...b7e

😂😂😂😂😂😂

Anonymkode: 999b3...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte småle litt for meg selv da jeg begynte å tenke på den tråden enkelte har pratet om her inne fra kvinneguiden: "hvor er hoppetaujente nå tråden?". Tenk om det fantes en tråd her som het: "hvor er "og et brukernick på forumet" nå? ... Litt spesiell tråd.... hehehe... Huff ikke meningen å le av det, men jeg synes at det er en litt unødvendig tråd å ha på et forum. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg måtte småle litt for meg selv da jeg begynte å tenke på den tråden enkelte har pratet om her inne fra kvinneguiden: "hvor er hoppetaujente nå tråden?". Tenk om det fantes en tråd her som het: "hvor er "og et brukernick på forumet" nå? ... Litt spesiell tråd.... hehehe... Huff ikke meningen å le av det, men jeg synes at det er en litt unødvendig tråd å ha på et forum. 

Det er jo mange som skriver i den tråden, så da er den kanskje ikke så unødvendig. Men må si meg helt enig i at det er en tulletråd, jeg skjønner iallefall ikke vitsen med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, emilie321 skrev:

Det er jo mange som skriver i den tråden, så da er den kanskje ikke så unødvendig. Men må si meg helt enig i at det er en tulletråd, jeg skjønner iallefall ikke vitsen med den.

Det er sant: der er vi enige om at ingen av oss ser vitsen i den.

Jeg må bare si prinsippet er faktisk litt humor i... : det er som om vi på DOL hadde en tråd som het : "hvor er @emilie321 akkurat nå? , eller hvor er @stjernestøv akkurat nå?, eller "hvor er @Gargamel akkurat nå?  :D . Det er litt sånn komisk å lage den typen tråder. Skjønner ikke helt vitsen. Tråden er rett og slett barnslig, synes jeg. Og ikke minst rar.... 

Jeg lager vel mye rare tråder selv, men akkurat å lager slike typer tråder..: nei.. det virker stalkeaktig. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjorde noe så usannsynlig dumt i går. Men klarer ikke å le av det foreløpig.... var helt rystet over at det går an å glemme det jeg glemte... kunne vært farlig også.... 

Skal fortelle det når jeg har fordøyd det og klart å le av det :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg gjorde noe så usannsynlig dumt i går. Men klarer ikke å le av det foreløpig.... var helt rystet over at det går an å glemme det jeg glemte... kunne vært farlig også.... 

Skal fortelle det når jeg har fordøyd det og klart å le av det :o

For nå blei jeg ikke noe særlig nysgjerrig! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja min sønn. Jeg hadde fått en parfyme i posten som jeg hadde bestillt. Fikk med to prøveparfymer. Og sprayet meg med dem. Jeg synes den ene prøveparfymen hadde et litt spesiellt utseende. Det så ut som en sånn toalettspray... et eller annet. Jeg går på butikken og har sprayet meg med den, og sønnen sier: mamma hvilke parfyme har du på deg? Jeg har på meg prøveparfymen. Du har vel ikke tatt på deg den parfymen du fikk i posten .. den prøven mamma? Jo det har jeg.. sa jeg... Vet du hva det er slik som man skal bruke å spraye toalettet med utifra hva jeg har fått med meg mamma... Jeg bare : ehhhhh det lukter jo toalett.... Og så måtte jeg hente en postpakke,, og jeg synes rett og slett det var pinlig å stå med den parfymelukten som jeg lurer på er en toalettspray... :D . Fyren på posten smilte så fint , men for en toalettduft det var av meg :D . Hahaha... må le av det, og nå har jeg surfet opp denne prøveparfymen for å finne ut hvorfor pakningen ser slik ut ..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...