Gå til innhold

Astrologiinteressert nykomling!


Ingberg

Anbefalte innlegg

Hei dette er min første post, men jeg har vært leser på forumet her lenge allerede. Spennende å si hei til alle her! Er det andre enn meg her inne som er interessert i astrologi? For meg er det måndens høydepunkt når www.åndelighet.no legger ut nye horoskop!:) Jeg vet det er noen, og jeg er interessert i å komme i kontakt. Kanskje det til og med er noen her inne som kan lage horoskop?

Jeg er for tiden innlagt på sykehuset, og det ser ut til at jeg blir her en stund til. Jeg kjedet vettet av meg, så derfor tenker jeg at det er kanskje er litt trøst eller litt glede i å skrive på forumet her.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 1/12/2018 den 1.53, Ingberg skrev:

Hei dette er min første post, men jeg har vært leser på forumet her lenge allerede. Spennende å si hei til alle her! Er det andre enn meg her inne som er interessert i astrologi? For meg er det måndens høydepunkt når www.åndelighet.no legger ut nye horoskop!:) Jeg vet det er noen, og jeg er interessert i å komme i kontakt. Kanskje det til og med er noen her inne som kan lage horoskop?

Jeg er for tiden innlagt på sykehuset, og det ser ut til at jeg blir her en stund til. Jeg kjedet vettet av meg, så derfor tenker jeg at det er kanskje er litt trøst eller litt glede i å skrive på forumet her.

 

Jeg tror nok ikke DOL-folket er så interessert i slikt. Her følger vi videnskapen.

Anonymkode: dca0d...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 12.1.2018 den 1.53, Ingberg skrev:

Hei dette er min første post, men jeg har vært leser på forumet her lenge allerede. Spennende å si hei til alle her! Er det andre enn meg her inne som er interessert i astrologi? For meg er det måndens høydepunkt når www.åndelighet.no legger ut nye horoskop!:) Jeg vet det er noen, og jeg er interessert i å komme i kontakt. Kanskje det til og med er noen her inne som kan lage horoskop?

Jeg er for tiden innlagt på sykehuset, og det ser ut til at jeg blir her en stund til. Jeg kjedet vettet av meg, så derfor tenker jeg at det er kanskje er litt trøst eller litt glede i å skrive på forumet her.

 

Astrologi er spennende, har fått det og karmisk horoskop. Det stemte :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Wow det er jo så lekkert å ha en Zodiac på armen, spesielt med tanke på at det er et merke som kommer fra Sveits!! Du kan tilsynelatende veldig mye om teknologien og historien. Jeg lurer på om du noen gang har hørt om toveis speil? Kanskje du kan ta en titt og fortelle meg hva du tenker? (https://www.astrologi.as/praktiske-tips-om-hvordan-du-forteller-et-toveis-speil) Utrolig rart, men veldig spennende konsept, som jeg ikke tror mange har tenkt på før! Håper dere er forsiktig i disse tider og holder dere distansert.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...