Gå til innhold

Slik var min dag på torsdag.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klør på magen, jeg gjør dette når jeg står foran stuevinduet. Jeg bor høyt oppe. Jeg kommer på att disse håndbevegelsene jeg gjør når jeg klør meg kanskje ser obskøne ut uten fra? Rett etter jeg kommer på dette ser jeg ett barn på veien nedenfor. Kanskje barnet så meg og trodde jeg onanerte? Jeg blir full av angst. Sitter å er redd i flere timer etterpå. Så ser jeg på nyhetene det er om posten som må kanskje begynne med 2 Dre hver dag istedenfor hver dag. Jeg ser postbudet legge ett travmagasin i en postkasse.. Før dette hadde jeg sett en kode på 777 som holder spesiell betydning for meg. Jeg tenker det er ett tegn fra det overnaturlige på att jeg bør levere inn en v64 kupong. Jeg vinner 6 rette. Det er bare 349 i premie, men allikevel. Så da tenker jeg att jeg må betale det overnaturlige med att den neste bankid koden teller som hvor lenge jeg får leve.

 

Så kommer sen kveld, og jeg begynner å bekymre meg om andre ting. Sånn går nå dagene. En typisk dag. Jeg er så lei av å bekymre meg.....

Anonymkode: d8f3d...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klør på magen, jeg gjør dette når jeg står foran stuevinduet. Jeg bor høyt oppe. Jeg kommer på att disse håndbevegelsene jeg gjør når jeg klør meg kanskje ser obskøne ut uten fra? Rett etter jeg kommer på dette ser jeg ett barn på veien nedenfor. Kanskje barnet så meg og trodde jeg onanerte? Jeg blir full av angst. Sitter å er redd i flere timer etterpå. Så ser jeg på nyhetene det er om posten som må kanskje begynne med 2 Dre hver dag istedenfor hver dag. Jeg ser postbudet legge ett travmagasin i en postkasse.. Før dette hadde jeg sett en kode på 777 som holder spesiell betydning for meg. Jeg tenker det er ett tegn fra det overnaturlige på att jeg bør levere inn en v64 kupong. Jeg vinner 6 rette. Det er bare 349 i premie, men allikevel. Så da tenker jeg att jeg må betale det overnaturlige med att den neste bankid koden teller som hvor lenge jeg får leve.

 

Så kommer sen kveld, og jeg begynner å bekymre meg om andre ting. Sånn går nå dagene. En typisk dag. Jeg er så lei av å bekymre meg.....

Anonymkode: d8f3d...0d8

Høres ikke helt frskt ut.

Anonymkode: acacf...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klør på magen, jeg gjør dette når jeg står foran stuevinduet. Jeg bor høyt oppe. Jeg kommer på att disse håndbevegelsene jeg gjør når jeg klør meg kanskje ser obskøne ut uten fra? Rett etter jeg kommer på dette ser jeg ett barn på veien nedenfor. Kanskje barnet så meg og trodde jeg onanerte? Jeg blir full av angst. Sitter å er redd i flere timer etterpå. Så ser jeg på nyhetene det er om posten som må kanskje begynne med 2 Dre hver dag istedenfor hver dag. Jeg ser postbudet legge ett travmagasin i en postkasse.. Før dette hadde jeg sett en kode på 777 som holder spesiell betydning for meg. Jeg tenker det er ett tegn fra det overnaturlige på att jeg bør levere inn en v64 kupong. Jeg vinner 6 rette. Det er bare 349 i premie, men allikevel. Så da tenker jeg att jeg må betale det overnaturlige med att den neste bankid koden teller som hvor lenge jeg får leve.

 

Så kommer sen kveld, og jeg begynner å bekymre meg om andre ting. Sånn går nå dagene. En typisk dag. Jeg er så lei av å bekymre meg.....

Anonymkode: d8f3d...0d8

Får du behandling? Hvis ikke så bør du det - dette er på ingen måte friskt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg får ikke behandling lengre. Annet enn medisiner zylprexa og SSRI. Blir veldig frustrert av alt dette.

Anonymkode: d8f3d...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen det med lei av bekymringer. Gikk fra sykehjemmet og sa fra at jeg gikk. Jeg sa at kanskje det snart var aftensmat og hun lo og sa hun var glad hun og legen hadde litt samme humor. Pleieren som kom spurte om hun ville ha ensmultring ( heldigvis ikke lenge siden jul og nyttår)og hun lo enda mer. Jeg tenker på henne. Vant som hun er til at datteren fixer og ordner noe til kveldsmat. Jeg er bekymret og sterkt forkjølet og bekymret for hun spiser så lite og sykehjemmet er ikke så mye " sosial" stimulering heller.  Mitt fagfelt er et helt annet og jeg er selv på utkikk etter jobb og har mye ledig tid , men jeg får  se når jeg orker å besøke neste gang. ( trodde aldri jeg ville komme dit at jeg følte det slik for vi har alltid stilt opp for hverandre når det har vært noe i vår lille " kjernefamilie".) Jeg er uansett sterkt forkjølet og det blåser og flykter med snø og forferdelig glatt og uframkommelig i gatene. Buss går også sjeldnere i helgene. Det er visst ikke nok folk som reiser med buss. Jeg er også mye bekymret for hvordan dette skal gå. Har jo ikke mye å syte og klage for men dette med mor går inn på meg.Vi har det ikke likt i alt. Alt er ikke bare å komme " til sjels år og alder heller".

Ønsker deg i "dine ting "god bedring og håper dagen i  morgen blir en bedre!😊

Anonymkode: 5e8ea...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...