Gå til innhold

Opplever dere det som om " det offentlige rom" endres?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker på at det kjennes som allemannsretten og den frihet man tidligere følte i " det offentlige rom" sterkt reduseres av ukjente krefter føler jeg. Er dette sykdomstegn på meg? Er det lovelig å formulere et sånt syn? Jeg er imot kriminalitet men følelser er vel egentlig det viktigste mener jeg. Blir vi et samfunn uten følelser? Er det hvordan vi vil ha det?Er der noen som forstår? Det vil være kryssende hensyn forstår jeg og så mye som skal ivaretas ikke minst rettferdighet og alt har sin pris men i hvilken grad er regelverket kjent slik det nå som jeg oppfatter det stadig endres? Er de praktiske konsekvensene for folks helse kjent?

Er et sykehjem eller sykehus å tenke på som offentlig rom?

Hvor langt opp i luften eier man om man eier et stykke land for eksempel?

 

Anonymkode: 7b2f3...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...