Gå til innhold

Finne riktig tiltak på nav - hvem kan hjelpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal høre med dem. Føler meg så alene nå, må gjøre alt selv. Synes man burde få bedre veiledning. 

Anonymkode: ece1d...163

Du må stå på krava når det gjelder nav.

Anonymkode: 028cb...96d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må stå på krava når det gjelder nav.

Anonymkode: 028cb...96d

Ja, ofte er det sånn. Og det er ikke alt de har greie på heller, selv når du prøver å forklare dem det. Som da jeg skulle søke om dagpenger for noen år siden. De skjønte liksom ikke hva frilansarbeid var og gnålte om timelønn og arbeidstid og blabla. Jeg tror ikke de forsto det etter at jeg hadde forklart det heller, men jeg fikk i alle fall penger til slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, yellow ledbetter skrev:

Ja, ofte er det sånn. Og det er ikke alt de har greie på heller, selv når du prøver å forklare dem det. Som da jeg skulle søke om dagpenger for noen år siden. De skjønte liksom ikke hva frilansarbeid var og gnålte om timelønn og arbeidstid og blabla. Jeg tror ikke de forsto det etter at jeg hadde forklart det heller, men jeg fikk i alle fall penger til slutt. 

Kommer veldig an på saksbehandleren også. Det er endel inkompetente folk som jobber der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yellow ledbetter
4 timer siden, gråstein skrev:

Kommer veldig an på saksbehandleren også. Det er endel inkompetente folk som jobber der.

Nettopp. Jeg har møtt et par sånne, men mest flinke, faktisk. Men hvis de i det minste innser at de ikke har peiling og er villige til å høre på folk så er det jo en god begynnelse. ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du må stå på krava når det gjelder nav.

Anonymkode: 028cb...96d

Det er fristende det. Men å befale saksbehandler å søke meg inn på tiltak de ikke er enig i tror jeg er en dårlig ide. Men jeg har fått høre fra fylkeskoordinator at det er jeg som skal bestemme, så da skal jeg si at jeg ønsker å bli søkt inn på et bestemt tiltak og da skal de høre på meg ifølge fylkeskoordinator i Nav. 

Anonymkode: ece1d...163

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...