Gå til innhold

Er resett.no en seriøs nettavis en kan stole på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det en høyreradikalt nettsted som sprer hat og konspirasjonsteorier? En norsk Breitbart?

Meningene virker delte.

Hva mener du?

Kjør debatt!!!

Anonymkode: 357b4...c6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri lest den før

åpnet nå og skal gi mitt ærlige inntrykk...

At israel har hindret mye terror og ang sivil fly greier stemmer nok det har jeg hørt fra andre troverdige kilder ang noe bombegreier de hadde funnet ut av at noen "bad boys"  hadde utviklet og skjult i pc batterier og pc ladere som de skulle bruke og som det utstyret som var i bruk på flyplasser ikke ville avdekket      (Ikke konspirasjonsteori)

Listhaug vil ha færre kvoteflyktninger (Sikkert sant det vet ikke men skulle ikke overraske meg om dette er fakta, antar at dette ikke er konspirasjonteori)

"Medarbeidere i SSB skal: Unngå å utarbeide undersøkelser eller formidle resultater slik at enkeltpersoner eller grupper blir skadelidende.»" Høres ikke usannsynlig ut at dette stemmer, og det er nok ganske tvilsom praksis, igjenn jeg vet ikke men tror ikke dette er konspirasjonsteori

Trumps helse er utmerket sier hans lege, ja det stemmer sikkert det tror ikke dette er konspirasjonsteori

Trump misfornøyd med iran avtalen og har gjentatte ganger truet med å trekke seg, tror det er faktisk riktig ja ingen konspirasjonsteori

 

Ok gikk lei, fant ingen konspirasjonsteorier jeg men orker ikke lese gjennom alt, får heller gi eksempler på konspirasjonsteorier så kan jeg vurdere dem :P  Mitt inntrykk er at dette er en avis med selektive nyheter for sin målgruppe, som så mange andre aviser, ser ikke problemet

Anonymkode: 3c163...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det en høyreradikalt nettsted som sprer hat og konspirasjonsteorier? En norsk Breitbart?

Meningene virker delte.

Hva mener du?

Kjør debatt!!!

Anonymkode: 357b4...c6a

Jeg tar det ikke helt seriøst. Jeg stoler på det de skriver, men de gjør helt andre vurderinger enn andre aviser når det gjelder hva som er ok å skrive. Da tenker jeg på "vær varsom plakaten".

Jeg har ikke sett at de sprer noe som ligner konspirasjonsteorier, men har ikke lest mye der heller. 

Jeg har tro på å lese både høyreorienterte og venstreorienterte aviser for å forstå ting best mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Gargamel skrev:

Jeg tar det ikke helt seriøst. Jeg stoler på det de skriver, men de gjør helt andre vurderinger enn andre aviser når det gjelder hva som er ok å skrive. Da tenker jeg på "vær varsom plakaten".

Jeg har ikke sett at de sprer noe som ligner konspirasjonsteorier, men har ikke lest mye der heller. 

Jeg har tro på å lese både høyreorienterte og venstreorienterte aviser for å forstå ting best mulig. 

Hva er det de skriver som er sant og du stoler på men som du mener de ikke burde skrive? Er det trine skei grande sexgreia ?

Anonymkode: 3c163...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

jeg vet ikke hvem som står bak siden. 

 

jeg stoler ikke på vanlig media, når det gjelder innvandring/flyktningproblematikk. Dette er en side jeg mistenker ligger for langt unna sannheten i den andre enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det de skriver som er sant og du stoler på men som du mener de ikke burde skrive? Er det trine skei grande sexgreia ?

Anonymkode: 3c163...5bc

Ja. Når det gjelder Giske, Søviknes og UH lederen handler det om maktforhold internt i en organisasjon. Hva folk gjør på fritiden blir en litt annen sak. Særlig når ingen av partene ønsker at det skal komme ut og det ikke finnes noen anmeldelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg tror de er seriøse. Det er en god artikkel om dem her. Norske aviser har en tendens til å gå i flokk, og ofte har de sin litt skeive politiske agenda. Eks fra i dag: At tre - 3- personer har meldt seg ut av Venstre får store oppslag.

Anonymkode: f7622...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...