Gå til innhold

Hvor lenge har dere gått uten sex i forhold


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kanskje 6 mnd i forbindelse med graviditet. Det gikk helt greit.

Også 6 mnd pga samlivsproblemer. Vondt og vanskelig.

Anonymkode: e5b18...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,vondt er det.5 år pga min mann er syk...

Anonymkode: af7ab...dda

Jeg lurer litt på hva slags sykdom som gjør all sex helt umulig, men du velger selv hvor mye du deler, så klart. 

Anonymkode: e5b18...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kronisk, vil ikke si mer..

 

 

Anonymkode: af7ab...dda

Livsvarig eller er det håp? 

Anonymkode: e5b18...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livsvarig.... 

Ikke håp foreløpig... 

Anonymkode: af7ab...dda

Har dere følelser for hverandre? Kysser han deg? Holder han rundt deg før dere sovner?

Hvis alt mangler synes jeg du skal gå. 

Anonymkode: e5b18...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder mye rundt meg ja,og flink med komplimenter, stiller godt opp i huset,matlaging osv.

 

 

Anonymkode: af7ab...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Suppedutta skrev:

Vi elsker hverandre høyt.vi koser ok kysser hver dag

Han er en fantastisk ektemann og far

Ok. Jeg kan ikke forstå hvorfor han ikke slikker deg og gjør andre ting. Jeg ville forstått det dersom følelsene ikke var på plass. Er han fullt klar over savnet ditt? Skjønner at det er sårt å ta opp, men hvis du presenterer en løsning bør det være lov.

Anonymkode: e5b18...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg,han er i en periode hvor han sørger veldig over sykdommen, og han vet jeg har behov.

Jeg håper han gjør noe med det tror jeg har mast for mye.

 

Anonymkode: af7ab...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ta tiden til hjelp siden det har låst seg litt for ham nå.

Enten ordner det seg ellers er det godt mulig jeg drar etterhvert. 

 

Anonymkode: af7ab...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ta tiden til hjelp siden det har låst seg litt for ham nå.

Enten ordner det seg ellers er det godt mulig jeg drar etterhvert. 

 

Anonymkode: af7ab...dda

5 år er ganske lenge. Litt mer enn en "fase" vil jeg tenke. 

Det "riktige" svaret er at man ikke skal mase, men bare skal være tålmodig og håpe det beste. 

På den annen side: Har ikke partneren rett til å vite det hvis man vurderer å gå? Det er så klart et slags press, men det virker også feil å bare gå uten å gi en skikkelig advarsel. 

Jeg er ikke verdens mest forståelsesfulle når det gjelder dette. Jeg har aldri vært i din manns sko, så jeg tenker bare: "Hva f.. er problemet? Er du glad i henne, så bruk den halvtimen en gang i uka (eller måneden.) "

Kanskje noen andre forstår mer og kan gi et annet perspektiv. 

Anonymkode: e5b18...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet at jeg vurderer å gå,og ham er veldig stressa,det gikk forresten en gang for tre år siden med sex, han sier vi skal finne en løsning. 

Men jeg er så sliten av utallige piller som aldri virker for han kan forsvare ha med at disse siste årene har vi grått mye over situasjonen han vil jo så gjerne at den skal fungere som før

Vanskelig situasjon for alle ektepar å komme i!!!😞

Anonymkode: af7ab...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han vet at jeg vurderer å gå,og ham er veldig stressa,det gikk forresten en gang for tre år siden med sex, han sier vi skal finne en løsning. 

Men jeg er så sliten av utallige piller som aldri virker for han kan forsvare ha med at disse siste årene har vi grått mye over situasjonen han vil jo så gjerne at den skal fungere som før

Vanskelig situasjon for alle ektepar å komme i!!!😞

Anonymkode: af7ab...dda

La gå at snoppen ikke fungerer. Dere bør kanskje akseptere det og ha andre former for sex uten å se på det som annenrangs. Få fokus på noe annet enn potensen hans.  

Anonymkode: e5b18...7e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt sex regelmessig når jeg var i forhold. Har alltid hatt sex regelmessig fra jeg var 19 år (jomfru.. traff min første mann) til jeg var 39 år. Så jepp kan jo si at jeg var heldig for jeg hadde sex regelmessig hele tiden gjennom alle de årene. :) .  I parforhold så hadde jeg sex regelmessig. 

Nå er jeg helt singel, og det siste året så har jeg ikke våget å ha sex uforpliktende heller. Jeg har komplekser med kroppen min, fordi jeg har blitt forlatt flere ganger, og sårene etter det er litt vanskelig å bygge opp igjen når det gjelder tro på at jeg er bra nok kroppslig sett..Jeg tenker at det beste er å vente til jeg finner en spesiell mann i livet mitt, som kan gi mer enn bare uforpliktende sex.

Må si at jeg missunner dere som er heldig som har et forhold som fungerer :) . Men vet at det er mange par som sliter enten med sexlivet eller andre ting. Og det er virkelig ikke noe enkelt det heller. Det blir kjedelig når man lengter seg ut av et forhold fordi det mangler sex, eller dersom man har ulike behov/ lyster/ interesser innen sex osv. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier er det nok mange som sliter m sex,men som du sier så er det bare en del av myyye annet i et forhold som er viktigere,og disse tingene har jeg og min mann virkelig på plass 

Fra dag en til nå tjue år,dessuten bet man ikke hva man får,men hva man har,og jeg er i en alder hvor jeg kunne ha havnet m samme utfordringer med evt ny mann.jeg høres nok vinglete ut,men greit å tenke over flere sider,erfaringer. 

 

 

Anonymkode: af7ab...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som du sier er det nok mange som sliter m sex,men som du sier så er det bare en del av myyye annet i et forhold som er viktigere,og disse tingene har jeg og min mann virkelig på plass 

Fra dag en til nå tjue år,dessuten bet man ikke hva man får,men hva man har,og jeg er i en alder hvor jeg kunne ha havnet m samme utfordringer med evt ny mann.jeg høres nok vinglete ut,men greit å tenke over flere sider,erfaringer. 

 

 

Anonymkode: af7ab...dda

Den følelsesmessige delen av et forhold: altså det å kunne prate sammen/ betro seg til hveandre/ være hveandre nær psykisk sett betyr mye. Ofte så vet man ikke hva man har før man er ute på singelmarkedet og ser at det ikke er så lett der heller. :) . Beste er en stabilitet i livet sitt. Å ha det stabilt, og tryggheten med en og samme partner er det beste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...