Gå til innhold

Råd om fremgangsmåte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det var jeg som skrev den posten på åpen om hvordan min dag hadde vært. De to som svarte mente jeg ikke var frisk. Så jeg tok bussen til legevakten. Jeg fikk snakke med noen der som sa jeg var paranoid og at jeg skulle øke zyprexa til 20 mg. Videre ble jeg tilbudt innleggelse, men takket nei. Jeg vet ikke om hvilken type innleggelse det var snakk om. Men de ringte meg på kvelden og morgenen etter (søndag). Jeg fikk beskjed om å få hastetime hos fastlegen. Jeg føler meg litt bedre etter jeg tok dobbel zylprexa i dag og i går. Det holder vel å få vanlig time da?

 

Min problematikk er att jeg tror folk beskylder meg for å være pervers, selv om jeg ikke er det, og att det ser ut som folk ser stygt på meg og snakker om meg og slike ting. Likeledes har jeg mye magisk tenkning om overnaturlige ting. Jag har diagnosen schizofreni.

 

Jeg savner på en måte å gå på DPS, men jeg føler jeg tar opp plass også. Jeg har gått der lenge før, men det er lenge siden.

Anonymkode: 5a3eb...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes du skal følge de råd du har fått og få hastetime. Supert at du dro til legevakta 👍 god bedring 😀

Anonymkode: fd29d...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes du skal følge de råd du har fått og få hastetime. Supert at du dro til legevakta 👍 god bedring 😀

Anonymkode: fd29d...cf3

Takk for svar 

Anonymkode: 5a3eb...dfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haste time er akuttime så du slipper vente mange uker på time. Syns du skal gjøre det så du har kontakt med fastlege nå som du øker medisin og ikke har det bra. Da ringer du i morgen i det fastlegekontoret ditt åpner. Da får du raskt time, gjerne alt i morgen. Hvis du ikke vil legges inn, bør du absolutt gjøre dette så du og fastlegen kan lage en plan sammen.

Anonymkode: 83261...7d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...