Gå til innhold

:o))


huufsa

Anbefalte innlegg

Hei !

Jeg vil bare få skrevet :

Nå har jeg det såå bra! ... -jeg skal til min første time hos psyk. i morra, kl. 09.15... -(tenk litt på meg, da...?)

Jeg tror det går kjempefint, men seff. så gruer jeg meg til dette... kan jo bli slitsomt... men jeg tror at i det siste har jeg fått letta såppass på trykket, og det har 'skjedd så mye inni meg' som er så positivt... -at jeg er ganske godt 'rustet' til denne timen... *s*

Jeg er fortsatt skikkelig sliten i nøtta, men jeg har en 'glede' inni meg som er god og varm... -deilig!

Blir borte en ukes tid nå, -skal ha litt 'ferie.'

Jeg ønsker alle dere her inne en super uke og helg, og tusen takk for at dere er her!!

*klemmer masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tenkt på deg i dag, og håper det gikk fint! Det er så godt at det går riktig vei for deg også, kjære deg!

Sender sms til deg i løpet av ferien jeg.

Kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...