Gå til innhold

Brukket finger?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann! Jeg var ute på Lørdag, og da jeg våknet opp så det ut som om at jeg har hatt ett uhell! Lurer derfor på om jeg må ta meg en legetur, lillefingen var opphåvna, vond å bevege den. Det er 1/2 dager siden, og er fortsatt like vond! Hvordan vet jeg hva det kan være?🤔😷

Anonymkode: 3b8d1...91a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vet du ikke uten at en lege ser på den. om fingeren ikke har fått en rar stilling blir den nok bare tapet fast i fingeren ved siden av. Det gjorde de i hvert fall da jeg var på legevakta med en hoven finger. Legen sa det var samme behandling om den var forstuet eller brukket. Tape til det ikke var vondt lenger. Måtte ha tape i nærmere 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Sof2 skrev:

Så uansett hvor skjeiv den er så bare taper de? Kan prøve å tape og se hvordan det går! Takk for svar :)

Nei, det er ikke alltid slik! Jeg måtte operere lillefingeren min etter et fall da det var brudd. Ta turen til legen og der får du vite om du bør få tatt røntgen!!!

Anonymkode: a301e...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Sof2 skrev:

Så uansett hvor skjeiv den er så bare taper de? Kan prøve å tape og se hvordan det går! Takk for svar :)

Nei, det var ikke det jeg skrev! Har den blitt skjev, har den jo fått en rar stilling. Da kan det hende du må både nagle og gipse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...