Gå til innhold

Gravid og medisinsk rehabilitering


Gjest Mirjam

Anbefalte innlegg

Gjest Mirjam

Jeg prøver å bli gravid, og lurer på hva som vil skje med stønaden jeg får gjennom medisinsk rehabilitering. Vil jeg fortsette å få denne dersom jeg får barn??

Hvis ikke - må jeg gå på sosialen?

Min samboer jobber, men klarer bare å forsørge seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mirjam

Om du vil få den fortsatt kommer an på om du fortsatt vil være under aktiv behandling. Og husk at du vanligvis bare får rehab.penger i 52 uker, men det er mulighet for forlengelse.

Se også http://trygdehjelpen.no/fodsel/

Kan jeg få hjelp av sosialkontoret dersom jeg ikke lenger fyller kravene til hjelp fra Trygdekontoret, eller kan jeg risikere å stå helt uten stønad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IreneG

Kan jeg få hjelp av sosialkontoret dersom jeg ikke lenger fyller kravene til hjelp fra Trygdekontoret, eller kan jeg risikere å stå helt uten stønad?

Du får jo engangsstønaden på kr 32.138. Den blir også medregnet når sosialkontoret vurderer om du kan få støtte derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...