Gå til innhold

??Angående nick??


Gjest skjønnerikke

Anbefalte innlegg

Gjest skjønnerikke

Nå har jeg skrevet noen innlegg med et nick. Har lyst til å reservere nicket, men får beskjed om at kallenavnet allerede er i bruk. Men jeg bruker jo kallenavnet, og da går det fint!! Hva skjer?? Har et annet nick fra før, men vil forandre nicket til dette spesielle nicket. Jeg får forandret-oppdatert brukerprofilen til andre nick, men ikke dette jeg vil ha....(Og som jeg har brukt på flere innlegg)

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Årsaken er sannsynligvis at noen har registrert det som brukernavn, men ikke som nick.

Da er det kun vedkommende som har det som brukernavn som kan registrere det som et nick - men når han eller hun ikke har gjort det er det fritt tilgjengelig for bruk for enhver bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønnerikke

Årsaken er sannsynligvis at noen har registrert det som brukernavn, men ikke som nick.

Da er det kun vedkommende som har det som brukernavn som kan registrere det som et nick - men når han eller hun ikke har gjort det er det fritt tilgjengelig for bruk for enhver bruker.

Seriøst....? Når en person har registrert et brukernavn lydende .................... så er det umulig å bruke det som nick??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønnerikke

Seriøst....? Når en person har registrert et brukernavn lydende .................... så er det umulig å bruke det som nick??

...mener RESERVERE det som nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst....? Når en person har registrert et brukernavn lydende .................... så er det umulig å bruke det som nick??

Altså:

Når person x registrerer f.eks. "hemmelig" som brukernavn, så har han valget mellom å ha "hemmelig" som nick eller å finne seg et annet nick.

Dersom x registrerer "hemmelig" som nick, så er det umulig for noen andre å bruke det som signatur i innlegg.

Dersom x heller velger å registrere f.eks. "storgutt" som nick til brukernavnet "hemmelig", så er nicket "hemmelig" åpent for enhver som vil bruke det i stedet for sitt vanlige nick. Men det er bare x som kan registrere det som nick på brukernavnet "hemmelig" - ingen andre kan registrere det som nick fordi det alt er i bruk av en annen som brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skjønnerikke

Altså:

Når person x registrerer f.eks. "hemmelig" som brukernavn, så har han valget mellom å ha "hemmelig" som nick eller å finne seg et annet nick.

Dersom x registrerer "hemmelig" som nick, så er det umulig for noen andre å bruke det som signatur i innlegg.

Dersom x heller velger å registrere f.eks. "storgutt" som nick til brukernavnet "hemmelig", så er nicket "hemmelig" åpent for enhver som vil bruke det i stedet for sitt vanlige nick. Men det er bare x som kan registrere det som nick på brukernavnet "hemmelig" - ingen andre kan registrere det som nick fordi det alt er i bruk av en annen som brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...