Gå til innhold

Hvor mye sobril bør jeg ta? For å være våken kl 7 ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har 3 tabletter på 10 mg sobril og må opp i morgen kl 7. Hvor stor dose bør jeg ta nå kl 22.30? For å være oppegående kl 7? Tenkte først 30 mg, men det er kanskje for mye? Vet det er individuelt, men kanskje noen har erfaring?

Så må jeg si til NHD at jeg savner han veldig. Han har hjulpet meg mange ganger tidligere da jeg sto uten psykiatri hjelp. 

Anonymkode: 1086e...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare tatt 1.

Anonymkode: 3e896...fae

Bare 1? Har store søvnproblem og har brukt store mengder imovane tidligere, men er tom nå.. Men hvis 1 hadde vært nok så ville jeg vært lykkelig!! :-)

Anonymkode: 1086e...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Det er umulig å vite hvor mye nettopp du trenger.

2. Ingen her kan anbefale deg å ta engangsdoser ut over det Felleskatalogen anbefaler: Ved søvnvansker: 15-25 mg 1-2 timer før sengetid.

Anonymkode: cf096...b57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1. Det er umulig å vite hvor mye nettopp du trenger.

2. Ingen her kan anbefale deg å ta engangsdoser ut over det Felleskatalogen anbefaler: Ved søvnvansker: 15-25 mg 1-2 timer før sengetid.

Anonymkode: cf096...b57

Ok. Tusen takk for svar! :-)

Anonymkode: 1086e...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...