Gå til innhold

Hvor mye tid til barna har dere i hverdagen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er full rulle hele dagen lang, og jeg har ikke overskudd til å bruke all min tid på dem(10) og(15) år. Vi spiser middag sammen, gjør lekser  ,men etter det, vil de bare spille på PC. Så jeg har regnet ut ca 1 time, dette inkluderer legging med sang og stryk på ryggen(10åringen) Eldstemann ser jeg kun til middag om jeg er heldig . Og han ønsker sjeldent å gjøre noe med familien. Er dette normalt?

Hvor mye tid har dere med barna??

Anonymkode: 60790...1a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine barna er nesten voksne, men jeg bruker en del tid på begge. Jeg liker å være der for de om de trenger meg så jeg er litt vel mye husmor på fritiden ;) . Altså jeg liker å dulle rundt i huset med å lage mat, og være tilstede slik at det barnet som bor hos meg føler at jeg er der for vedkommende om det skulle være noe. Men jeg er litt for dullete sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...