Gå til innhold

Si 5 positive ting som du gleder deg over i dag


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Si 5 positive ting som du gleder deg over i dag :

Jeg kan si:

1. Barna mine 

2. Jeg har fri i dag fra jobb 

3. Jeg skal gjøre noe nyttig og gøy 

4. Jeg har bestilt en god parfyme som jeg gleder meg til å få i posten. Boss - femme. Kjempegod!

5. Jeg skal forsøke å gjøre det beste jeg kan ut av hver dag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Mina1 skrev:

Si 5 positive ting som du gleder deg over i dag :

Jeg kan si:

1. Barna mine 

2. Jeg har fri i dag fra jobb 

3. Jeg skal gjøre noe nyttig og gøy 

4. Jeg har bestilt en god parfyme som jeg gleder meg til å få i posten. Boss - femme. Kjempegod!

5. Jeg skal forsøke å gjøre det beste jeg kan ut av hver dag. 

 

Fin tråd :)

Dette er jeg glad for i dag:

1. Jeg har også fri. Nyter den dagen i uka!

2. Har nettopp vært hos fastlegen. Jeg har verdens beste fastlege, hun er bare helt topp på alle måter! Gruer meg til hun blir pensjonist. Tipper at hun er bortimot 60 nå...

3. Mannen og jeg skal på skitur nå :) Det har snødd i natt, han har mulighet til å ta fri halve dagen, så nå skal vi snart ut!

4. Er så veldig glad jeg har mine foreldre i nærheten og i fin form.

5. Vi har masse ved, og jeg elsker den deilige varmen fra vedovnen. Sitter inne i varm stue og ser ut på et nydelig vinterlandskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, påskelilje skrev:

Fin tråd :)

Dette er jeg glad for i dag:

1. Jeg har også fri. Nyter den dagen i uka!

2. Har nettopp vært hos fastlegen. Jeg har verdens beste fastlege, hun er bare helt topp på alle måter! Gruer meg til hun blir pensjonist. Tipper at hun er bortimot 60 nå...

3. Mannen og jeg skal på skitur nå :) Det har snødd i natt, han har mulighet til å ta fri halve dagen, så nå skal vi snart ut!

4. Er så veldig glad jeg har mine foreldre i nærheten og i fin form.

5. Vi har masse ved, og jeg elsker den deilige varmen fra vedovnen. Sitter inne i varm stue og ser ut på et nydelig vinterlandskap!

Tenkte at vi behøvde en positiv tråd her inne. :D 

Høres ut som om du har en fin dag :) . Er deilig med en varm stue... Jeg synes det er viktig å ha varme i stuen for det gjør at hele kroppen føler seg bra. Skitur høres herlig ut. Og å nyte utsikten ut i et snølandskap er herlig. Jeg gjør det samme. Nyter snølandskapet utenfor vinduet. 

Jeg har det på samme måte når det gjelder fastlege. Jeg synes at han er verdens beste fastlege i min verden, og jeg gruer meg til han blir pensjonist :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en fin tråd! :)

Jeg er glad for at det ikke har snødd i dag.

Det gleder meg at brøytebilen ikke hadde kjørt nok en gang i dag, slik at jeg fikk bilen på plass uten å måke/grave da jeg kom fra jobb.

Jeg fikk nye, hjemmestrikket ullsokker i glade farger tilsendt fra Svigermor i dag. Bikkja spiste nemlig opp de forrige hun strikka.

Jeg fikk nydelige tulipaner av naboen i dag som forsinka bursdagsgave. Jeg elsker tulipaner!

Datra har bursdag i morgen, og jeg gleder meg til å vekke henne med gave og kake på senga!  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, mariaflyfly skrev:

Dette var en fin tråd! :)

Jeg er glad for at det ikke har snødd i dag.

Det gleder meg at brøytebilen ikke hadde kjørt nok en gang i dag, slik at jeg fikk bilen på plass uten å måke/grave da jeg kom fra jobb.

Jeg fikk nye, hjemmestrikket ullsokker i glade farger tilsendt fra Svigermor i dag. Bikkja spiste nemlig opp de forrige hun strikka.

Jeg fikk nydelige tulipaner av naboen i dag som forsinka bursdagsgave. Jeg elsker tulipaner!

Datra har bursdag i morgen, og jeg gleder meg til å vekke henne med gave og kake på senga!  

Koselig. Nyt dagen til datteren din! <3 :) . 

Ny dag og jeg kan si 5 nye positive ting som for dagen: 

1. Eksen min ga min sønn penger til å kjøpe inn mat til oss i dag.. Han vet at vi har dårlig økonomi. Sønnen handlet inn, og nå er kjøleskapet fullt. 

2. Min datter sier at hun har lyst å være med på ferie i år også selv om hun er voksen. 

3. Alle var så godt humør rundt meg i dag, og det gjør meg glad!. 

4. Jeg føler meg egentlig som et veldig positiv og glad person!. 

5. Jeg ser anderledes på livet enn før, og det er ganske positivt. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En positiv ting for dagen faktisk.... : er at jeg har søkt på to jobber ... og en til ... nå skal jeg ut å trene :) . Er viktig å tenke positivt, og vektlegge det posiitve. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel

1. Bra skiføre

2. Fredag og snart helg

3. 12-åringen slår meg nesten konsekvent i sjakk:wacko:. Blandede følelser, men mest bra. 

4. Er frisk og rask. 

5. Lunsjtid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gargamel skrev:

1. Bra skiføre

2. Fredag og snart helg

3. 12-åringen slår meg nesten konsekvent i sjakk:wacko:. Blandede følelser, men mest bra. 

4. Er frisk og rask. 

5. Lunsjtid

:D Koselig!. Ja du har mye å være glad for!. Det har jeg også. Det er bare å finne alt det positive i dagene og notere dem. Skiføre ja... det er rett og slett skiføre utenfor døren her også, tror jeg ;) . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fredag, og snart helg! :D 

2. Jeg skal kose meg hjemme med mannen, spise god mat, drikke rødvin og sove litt TV.

3. Vi skal passe en hund i kveld/natt, og hun er kjempesøt! (Katten er dog ikke imponert!)

4. Alle i familien har det bra

5. Jeg slipper å dra innom matbutikk på vei hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...