Gå til innhold

Trening!. Er treningstrådene ramlet ut ..? Uke 1 og uke 2 ..


Gjest Mina1

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke treningstrådene igjen. Er de ramlet ut? :) . Jeg er så fornøyd med å ha trent en del i det siste.. I dag har jeg løpt 3 kilometer på mølle på 14 minutter, pluss styrketrening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Mina1 skrev:

Jeg finner ikke treningstrådene igjen. Er de ramlet ut? :) . Jeg er så fornøyd med å ha trent en del i det siste.. I dag har jeg løpt 3 kilometer på mølle på 14 minutter, pluss styrketrening. 

Hm. Det ser ut som de har forsvunnet i vaset med denne spamroboten som herjet her nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Lillemus skrev:

Hm. Det ser ut som de har forsvunnet i vaset med denne spamroboten som herjet her nettopp.

Det er hva som kan ha skjedd. For om dagen så startet jeg en tråd om uke 2 trening.. og så ser jeg at min er borte, og plutselig har Emilie startet en tråd om det.... Og så begynte jeg å lure på om jeg hadde dårlig hukummelse og at det var meg som hadde glemt det hele.. altså at jeg ikke hadde startet en slik tråd. Men det husket jeg at jeg gjorde... hehe. Og nå forstår jeg når de andre trådene forsvant. : de forsvant nok i alt spammet som herjet :) .

Eller var vi for flinke å trene at moderatorene ble sliten av oss ? :D haha. tuller... litt humor ;) 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumassistent

Hei

Beklager, dere har nok rett, ser ut til at de forsvant da vi måtte slette hundrevis av spam-tråder. 

Hanne Mari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...