Gå til innhold

Slag i nesen


Karen00

Anbefalte innlegg

Hei, spilte håndball i går og fikk et slag fra siden av nesen. Jeg blødde ganske mye. Silte blod ut av Nesen og bakover ned i halsen

idag er nesen litt hoven og kjenner det litt, overleppa mi føler også litt stiv/nummen aktig.

det jeg lurer på er om jeg burde dra til legen å sjekke nesen? Føler ikke noe buler ut eller noe, men høyresiden av nesen er litt vond. Er bare den ene siden jeg kjenner det enda på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
31 minutter siden, Karen00 skrev:

Hei, spilte håndball i går og fikk et slag fra siden av nesen. Jeg blødde ganske mye. Silte blod ut av Nesen og bakover ned i halsen

idag er nesen litt hoven og kjenner det litt, overleppa mi føler også litt stiv/nummen aktig.

det jeg lurer på er om jeg burde dra til legen å sjekke nesen? Føler ikke noe buler ut eller noe, men høyresiden av nesen er litt vond. Er bare den ene siden jeg kjenner det enda på

Ja, jeg tror man skal ha litt lav terskel for å gå til lege med skader på nesen. Det er ganske sårbare saker inni det. Det fikk vi høre når vi tok vår datter til legen en gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Karen00 skrev:

Hei, spilte håndball i går og fikk et slag fra siden av nesen. Jeg blødde ganske mye. Silte blod ut av Nesen og bakover ned i halsen

idag er nesen litt hoven og kjenner det litt, overleppa mi føler også litt stiv/nummen aktig.

det jeg lurer på er om jeg burde dra til legen å sjekke nesen? Føler ikke noe buler ut eller noe, men høyresiden av nesen er litt vond. Er bare den ene siden jeg kjenner det enda på

Tror man let kan blø fra nesen. Men hvis du er usikker og redd for noe så er det bedre å oppsøke lege enn å la vær synes jeg. Altså for å være sikker.  Men ofte så går det bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...