Gå til innhold

Har Frp-ledelsen pådratt seg kollektiv alzheimer?


gråstein

Anbefalte innlegg

https://www.nrk.no/norge/fpu-topp-ble-varslet-om-leirstein-i-2013-1.13872693

FpUs daværende generalsekretær Espen Teigen ble varslet om at Ulf Leirstein hadde et «nærstående intimt forhold» med en ung FpU-gutt. Varselet kom for fem år siden.

Teigen er i dag politisk rådgiver for Sylvi Listhaug i Justis- og beredskapsdepartementet.

– Jeg klarer ikke å erindre denne e-posten eller hva vi gjorde videre med det. Det er fem år siden, skriver han i en SMS til NRK.

Igår fortalte tidligere stortingsrepresentant Jon Gåsvatn at han i 2012 varslet Siv Jensen om Leirstein-saken. Også kvinnen i 30-årene sier hun snakket med partileder Jensen om saken i 2012.

Siv Jensen hevder overfor NRK at hun ikke husker disse samtalene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel så dagligdags hos dem med historier om grooming av mindreårige og annet snusk at det er lett å gå i surr... 

Jeg synes det er helt ufattelig at ikke Siv Jensen utsettes for mer pes om det Gåsvatn sier. Hun er ekstremt lite troverdig der hun prøver å vri seg unna: 

«- Har du grunn til å tro at det Jon Gåsvatn eller kvinnen sier ikke er korrekt?

– Jeg vil ikke spekulere i det.

– Mener du at de snakker usant eller mener du at det er riktig det de sier, sannsynligvis?

– Jeg har respekt for at de hevder det.

– Men tror du på dem? 

– Det er irrelevant, for det som er relevant for oss som parti er at vi må ta konsekvensen av hva våre etiske retningslinjer er.»

Trump sa han kunne gå nedover 5th Ave og slyte folk uten å miste oppslutning. Vi har visst fått tilsvarende tilstander i Norge også. FrP og dets politikere kan si og gjøre nesten hva som helst uten konsekvenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...