Gå til innhold

Er så energisk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det siste har jeg vært så energisk og må bare gjøre noe hver eneste dag fra jeg står opp opp til jeg legger meg. Jeg vet at jeg bl.a. er bipolar og har ADHD, men vet ikke hva som er hva når jeg er slik over lang tid. Det er herlig å ha all denne energien og jeg føler at jeg klarer nesten alt, men samtidig så er jeg litt bekymret for at jeg er så energisk absolutt hver dag og at jeg har vært det såpass lenge. Jeg er også impulsiv og rastløs og egentlig vil jeg ikke ha det slik.

Anonymkode: 7f8ea...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

I det siste har jeg vært så energisk og må bare gjøre noe hver eneste dag fra jeg står opp opp til jeg legger meg. Jeg vet at jeg bl.a. er bipolar og har ADHD, men vet ikke hva som er hva når jeg er slik over lang tid. Det er herlig å ha all denne energien og jeg føler at jeg klarer nesten alt, men samtidig så er jeg litt bekymret for at jeg er så energisk absolutt hver dag og at jeg har vært det såpass lenge. Jeg er også impulsiv og rastløs og egentlig vil jeg ikke ha det slik.

Anonymkode: 7f8ea...e14

Er det noen som kjenner seg igjen eller har en formening om hvorfor eller hva det er siden det varer såpass lenge?

Anonymkode: 7f8ea...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som kjenner seg igjen eller har en formening om hvorfor eller hva det er siden det varer såpass lenge?

Anonymkode: 7f8ea...e14

Hva tror du selv? Jeg tenker at det enten er ren hypomani, eller adhd'n med ispett av hypomani. 

Anonymkode: 950ab...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tror du selv? Jeg tenker at det enten er ren hypomani, eller adhd'n med ispett av hypomani. 

Anonymkode: 950ab...19c

Takk for kommentaren. Det må være en av delene. Det har bare aldri vart så lenge før.

Anonymkode: 7f8ea...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var og noe å klage over uff da er du full av energi  .Vis du ikke lider under hvordan du har det med for eksempel søvn mangel eller er utslitt av all denne energien så har du det vel bra da .

Anonymkode: 6494a...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja dette var og noe å klage over uff da er du full av energi  .Vis du ikke lider under hvordan du har det med for eksempel søvn mangel eller er utslitt av all denne energien så har du det vel bra da .

Anonymkode: 6494a...21c

Jeg ser at det kan misforstås, men når jeg er full av energi så vet jeg også at den totale nedturen også kommer med dyp depresjon og siden det ikke er vanlig for meg å ha denne energien, så er jeg veldig redd for at den ender helt galt av sted. Jeg har det bra samtidig som jeg ikke har det bra i det hele tatt på grunn av dette.

Anonymkode: 7f8ea...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gjelder det å forebygge nedturen så godt du kan, med de rådene du sikkert har fått av helsevesenet siden du har en diagnose. 

Og så glede seg mest mulig over at du har det ganske så bra nå. Du kan vel ikke bruke de gode periodene til å bekymre deg for at det kan komme dårlige perioder, da trekker du jo ned livskvaliteten i de gode periodene. 

Anonymkode: 6494a...21c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da gjelder det å forebygge nedturen så godt du kan, med de rådene du sikkert har fått av helsevesenet siden du har en diagnose. 

Og så glede seg mest mulig over at du har det ganske så bra nå. Du kan vel ikke bruke de gode periodene til å bekymre deg for at det kan komme dårlige perioder, da trekker du jo ned livskvaliteten i de gode periodene. 

Anonymkode: 6494a...21c

Du har så rett i det du skriver, jeg greier bare ikke å la være å bekymre meg. 

Anonymkode: 7f8ea...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elina777 skrev:

Sover du?

Jeg har hatt en periode hvor jeg har sovet dårlig for så å sove for mye og nå sover jeg oppstykket selv om jeg sover nok. Dette til tross for medisiner for søvn.

Anonymkode: 7f8ea...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...