Gå til innhold

Psykolog


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en liste over psykologer med avtale og har ringt den ene etter den andre.  Ingen svarer, men i enkelte tilfeller har de sendt sms etterpå og fortalt at de har så lang venteliste at de ikke tar inn nye klienter.

Jeg bryr meg ikke stort selv, men legen mener jeg bør gå og da så.  Noen som har et forslag om en psykolog i Oslo hvor jeg kan i hvert fall få satt meg på venteliste for å tilfredsstille omgivelsene.

Anonymkode: f4f61...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min fastlege sendte en henvisning til en koordinator som hadde en oversikt over alle avtalespesiallistene i min kommune. Koordinatoren visste hvem som hadde kapasitet og hvilken terapeut som hadde erfaring med ulike problemstillinger. Så ble jeg satt på en venteliste der og ble etterhvert tildelt en terapeut. Syns egentlig at din lege burde ha tatt kontakt med en psykolog han kjenner til og presse litt på hvis han mener du trenger hjelp. Nå bor ikke jeg i Oslo men kanskje de har en slik ordninger der ?

Anonymkode: 2375b...626

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...