Gå til innhold

210 i hjerterytme under søvn?? (med bilder fra mifitklokke app)


Blomsterfluen

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

må også si at når jeg våknet i dag klokka 12 tiden klar til å stå opp, var jeg litt fysisk sliten i kroppen.

 

1 bilde: hele søvnmonitorkartet.

extreme high heartrate during sleep.

 

bilde 2: zoomet in på kartet til der hjertet er extremt høyt i ryttme og går ned i ryttme raskt igjen og så opp igjen en stund:

extreme high heartrate during sleep.

bilde 3: dette viser at hjerteryrmen er så høy at appen kun kan registrere opo til 210. det kan ha vært høyere bpm også. dette høye hjerteryrmen er mellom klokka 9 og 10 på morgenen i lettsøvn.

extreme high heartrate during sleep.

 

jeg drakk pepsimaks brusboks klokka 11 i går kveld på en hjemmekino hoss støttekontakten min, og spiste litt kinamat.

noen tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal vise dette til legen din og bli henvist til Holtermonitorering (24 timers EKG). 

Hvis dette er korrekt, har du en arytmi som skal behandles. (Jeg mener jeg har sagt dette før). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterfluen
6 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Du skal vise dette til legen din og bli henvist til Holtermonitorering (24 timers EKG). 

Hvis dette er korrekt, har du en arytmi som skal behandles. (Jeg mener jeg har sagt dette før). 

ja. jeg tok faktisk holter 24timers ekg. og ultralyd av hjertet og aorta og det derre der i nakken, i april i fjor. alt var normalt. jeg hadde ekstrasystoler på normalen.

Endret av Blomsterfluen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Blomsterfluen skrev:

ja. jeg tok faktisk holter 24timers ekg. og ultralyd av hjertet og aorta og det derre der i nakken, i april i fjor. alt var normalt. jeg hadde ekstrasystoler på normalen.

Det er greit, men du må finne ut hva denne raske pulsen er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...