Gå til innhold

Hvilket politisk parti i Norge liker du minst?


Worrisome Plenty

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som dere sikkert forstår av jeg tenker om politikk så er det godt at alt heldigvis ikke er politikk.😊

Anonymkode: 20942...421

I tiden du har vært på DOL er jeg redd jeg må si at jeg nesten ikke har forstått et eneste av innleggene dine. Hva er det du vil fram til her? Spørsmålet var «hvilket politisk parti liker du dårligst».. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eldre og uføre blir den store salderingsposten. De får knapt vanlig legehjelp lenger.

Som pårørende har jeg ikke sett noe som tyder på det? Eldre og uføre har fastlege og (etter hvert) frikort akkurat som alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maggie55

Noe jeg har besvart.Politikk er blitt helt umenneskelig føler jeg bare. Mindre og mindre interessant.

Når det gjelder psykose som jo er mye tilbakevendende tema her så finnes en forklaringsmodell for at kriger kommer i stand ( en av de få) at der oppstår massepsykose og seksuell undertrykking eller at seksualisert undertrykking av menneskemasser kommer til overflaten. Dette regnes for veldig faresignal  for et samfunn og veldig vanskelig å forstå. Jeg håper selvsagt inderlig ikke at verden er " der". men det gir noe å tenke på. Jeg er lei for om jeg er problematisk å forstå. Jeg tror det har litt sammenheng med " flinkpikestress" og ikke den store datainteressen. Alt koster som regel så mye. Men jeg mener alt jeg sier jeg  stort sett😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...