Gå til innhold

Noen som har brutt kontakt med "giftige" foreldre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en forelder som er syk i hodet. Er dominerende, nedlatende, plagsom, alkoholiker. Bruker meg til egen vinning. Gir aldri tilbake. Jeg orker ikke mer, og vurderer å ta livet mitt for å slippe. Må ha slutt på all kontakt for å kunne leve nå. Men er redd. Personen vil bli rasende hvis jeg kutter kontakten. Blokker jeg nummeret, kommer pers hjem til meg. Må jeg flytte laaaangt unna for å klare det? Noen med erfaringer? Livet er allerede et helvete, og er redd for et enda større helvete hvis jeg kutter kontakten. Og hvordan kutte kontakten med noen som vil ha og er avhengig av kontakt med meg?

Anonymkode: 5241d...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en forelder som er syk i hodet. Er dominerende, nedlatende, plagsom, alkoholiker. Bruker meg til egen vinning. Gir aldri tilbake. Jeg orker ikke mer, og vurderer å ta livet mitt for å slippe. Må ha slutt på all kontakt for å kunne leve nå. Men er redd. Personen vil bli rasende hvis jeg kutter kontakten. Blokker jeg nummeret, kommer pers hjem til meg. Må jeg flytte laaaangt unna for å klare det? Noen med erfaringer? Livet er allerede et helvete, og er redd for et enda større helvete hvis jeg kutter kontakten. Og hvordan kutte kontakten med noen som vil ha og er avhengig av kontakt med meg?

Anonymkode: 5241d...d8b

Skaff deg nytt nummer - hemmelig og med skjult ID, slik at du kan få tak i vedkommende om det skulle være noe mens h*n kan ikke få tak i deg. Allier deg med venner som vet om din situasjon. Hvorvidt du skal flytte langt unna eller ikke blir opp til deg og hvor trygg du er på eventuelle konfrontasjoner. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta livet ditt!!!!gjør som hun forrige sa,og få deg en psykolog. Jeg måtte også bryte med d en av mine foreldre i voksen alder.få noen å snakke med💗

Anonymkode: 5aa29...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, XbellaX skrev:

Skaff deg nytt nummer - hemmelig og med skjult ID, slik at du kan få tak i vedkommende om det skulle være noe mens h*n kan ikke få tak i deg. Allier deg med venner som vet om din situasjon. Hvorvidt du skal flytte langt unna eller ikke blir opp til deg og hvor trygg du er på eventuelle konfrontasjoner. 

 

TS skrev jo at hvis hen blokket nummeret så ville vedkommende komme på døra. Det gjelder selvsagt også om ts får seg nytt telefonnummer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, anbr42 skrev:

TS skrev jo at hvis hen blokket nummeret så ville vedkommende komme på døra. Det gjelder selvsagt også om ts får seg nytt telefonnummer! 

Det er jeg klar over men det å bytte nummer og gjøre det hemmelig/skjule ID er èn måte å fjerne seg på. Dersom man kun blokkerer vil vedkommende likevel få lagt igjen beskjed på svarer og dermed oppleves tilgjengelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...