Gå til innhold

Kan dette være grunnen til at hoven lymfeknute


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ☺️ har blitt så øm under kjevebeinet, når jeg trykker fingeren på området, regner med det er en øm lymfekjertler, ikke er jeg forkjøla eller noe, så det er ikke årsaken. 

Jeg har ett sår i nesen som er vondt, som. Jeg ikke har vært flink til å få være i fred, 

Så var jeg hos tannlegen på fredag, altså 4 dager siden, der hadde jeg litt betent tannkjøtt rundt en jeksel, som tannlegen renset rundt, og har vært litt for hard med tannbørsten de siste dagene, og derfor fått et sår i tannkjøttet. 

Kan dette være grunnen til at lymfe er øm, er på samme side som såret i nesa, og sår i tannkjøttet. 

Hva mener dere kan være årsaken?? 

Er litt bekymret over denne ømme lymfe🙂

Anonymkode: e89b9...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om dette nylig har oppstått er det neppe noen grunn til bekymring. Om det skulle vedvare, oppsøk lege.

Anonymkode: e080f...e71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...