Gå til innhold

Nedtrapping av Brintellix


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er midt i nedtrapping av brintellix. Er dårligere nå pga det og lurer på om noen har erfaring med dette?. 

Anonymkode: 2c9c8...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skyldes enten at du trapper ned for raskt, eller at du faktisk fortsatt trenger antidepressiva.

Anonymkode: 17129...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er for raskt?. Har gått fra 20 mg til 15 mg. Etter en uke med 15 mg går jeg nå på 10 mg. 

Anonymkode: 2c9c8...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er skrevet mange ganger her på DOL: 25% per måned. For deg betyr det 5 mg per måned.

Anonymkode: 17129...d39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er skrevet mange ganger her på DOL: 25% per måned. For deg betyr det 5 mg per måned.

Anonymkode: 17129...d39

Ok. Takk for svar. 

Anonymkode: 2c9c8...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trappet ned med brintellix for en del måneder siden og ble nesten umiddelbart dårligere. Etter 6-7 uker så var jeg veldig dårlig og fikk da beskjed av legen å begynne på'n igjen. Da tok det noen uker så merket jeg bedring.

Legen sa forøvrig at det sto i felleskatalogen at brintellix var en av de medisinene som en ikke måtte trappe ned på, men han valgte å gjøre det allikevel. Jeg trappet ned med 5 mg hver 14 dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...