Gå til innhold

rap og avføring som lukter sulfat eller "råtne egg"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Det startet første gang i 2015. våknet en dag og gjorde som jeg pleide skulle bare på do. og begynte å rape. det luktet og smakte helt forferdelig. samtidig hadde jeg løs avføring som luktet det samme. Det har aldri vart mer i en uke eller to når det har kommet. Har skjedd en del ganger siden 2015. Men i 2017 hadde jeg det bare en gang rundt mars tider. og det kom igjen nå. Starter ikke med vondt i magen før jeg har begynt å rape. Var hos legen med det i 2016. men de så ingen ting. da tok de også blodprøver for å sjekke om det kan ha noe med allergi å gjøre. det var ikke noe unormalt eller noe som sa jeg var allergisk mot noe som man finner ofte i mat eller drikke.

Så jeg kommer hit nå og spør om råd. Hvordan kan jeg lindre den illeluktende rapen det hadde hjulpet masse. Jeg tror det er at jeg har spist et eller annet som kanskje ikke var helt bra. 

mvh. 

Emil

Anonymkode: 33ec2...5ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...