Gå til innhold

Redd.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Ble plutselig så rar når jeg satt og spiste,ble bare rarere og rarere i kroppen og hodet. Fikk problemer med å gå etterpå, måtte legge meg. Med øynene lukket var det sju lyskastere som lyste rundt hodet, men øynene åpne var det meste "Snø". Ble så redd! Noen som har opplevd dette før?  Tok vival og tror det hjalp litt, men er enda redd. Er redd det er eliten som gjør dette mot meg, fordi jeg skrev i en tråd her at FB ikke lar sannheten stå- Men det er jo sant, faens folk! Folk blir utestengt for å skrive sannheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ble plutselig så rar når jeg satt og spiste,ble bare rarere og rarere i kroppen og hodet. Fikk problemer med å gå etterpå, måtte legge meg. Med øynene lukket var det sju lyskastere som lyste rundt hodet, men øynene åpne var det meste "Snø". Ble så redd! Noen som har opplevd dette før?  Tok vival og tror det hjalp litt, men er enda redd. Er redd det er eliten som gjør dette mot meg, fordi jeg skrev i en tråd her at FB ikke lar sannheten stå- Men det er jo sant, faens folk! Folk blir utestengt for å skrive sannheten.

For det kan vel aldri være psykdommen og mangel på medisiner som gjør dette? Dette skjer da hver gang du dropper medisiner over en lengre periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

For det kan vel aldri være psykdommen og mangel på medisiner som gjør dette? Dette skjer da hver gang du dropper medisiner over en lengre periode?

Hva om det er de som gjør meg dårlig gang på gang, eliten altså? Så blir jeg tvunget inn i et hjørne og må ta medisiner? Men nå skal jeg holde ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva om det er de som gjør meg dårlig gang på gang, eliten altså? 

Hvorfor i alle dager skulle "de" gjøre det?

Men sånn går det hver gang du slutter på medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, gråstein skrev:

Hvorfor i alle dager skulle "de" gjøre det?

Men sånn går det hver gang du slutter på medisiner.

For at jeg ikke skal være meg selv, og tenke som jeg vil? Alle må jo være mest mulig like...zombier/roboter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

For at jeg ikke skal være meg selv, og tenke som jeg vil? Alle må jo være mest mulig like...zombier/roboter. 

Ingen nekter deg å være deg selv, og tenke som du vil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, gråstein skrev:

Ingen nekter deg å være deg selv, og tenke som du vil. 

Jo det er nettopp det de gjør. Hvorfor ellers blir jeg som dette? Det må jo være noe de sender min vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det er nettopp det de gjør. Hvorfor ellers blir jeg som dette? 

Fordi du har sluttet på medisiner og er i ferd med å bli syk igjen.

Men du vil ikke høre uansett, så det er jo helt nyttesløst å si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, gråstein skrev:

Fordi du har sluttet på medisiner og er i ferd med å bli syk igjen.

Men du vil ikke høre uansett, så det er jo helt nyttesløst å si noe.

Forstår at dere tror det da, siden dere ikke tror på meg og det jeg tror på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, gråstein skrev:

Fordi du har sluttet på medisiner og er i ferd med å bli syk igjen.

Men du vil ikke høre uansett, så det er jo helt nyttesløst å si noe.

Definisjonen på en vrangforestilling er at den er ikke-korrigerbar og holdes med absolutt overbevisning.

Uansett hvor tullete den høres ut for alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, stjernestøv skrev:

Forstår at dere tror det da, siden dere ikke tror på meg og det jeg tror på. 

Det må være vondt for dine pårørende å bevitne ditt villede og intensjonale sykdomsutbrudd. Du gjør alt i din makt for å bli så psyk som overhodet mulig, men du skjønner det ikke selv.

Du tar konsekvent valg som fører til lidelse, for deretter å uttrykke en fullstendig manglende forståelse for hvorfor du lider. Det er trist, og du har min medfølelse. 

Hvis du hadde lagt like mye innsats i å bli bedre som du legger i å bli psyk, tror jeg du kunne fått det mye bedre. Jeg håper noen rundt deg tar grep, slik at du får hjelp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, stjernestøv skrev:

Ble plutselig så rar når jeg satt og spiste,ble bare rarere og rarere i kroppen og hodet. Fikk problemer med å gå etterpå, måtte legge meg. Med øynene lukket var det sju lyskastere som lyste rundt hodet, men øynene åpne var det meste "Snø". Ble så redd! Noen som har opplevd dette før?  Tok vival og tror det hjalp litt, men er enda redd. Er redd det er eliten som gjør dette mot meg, fordi jeg skrev i en tråd her at FB ikke lar sannheten stå- Men det er jo sant, faens folk! Folk blir utestengt for å skrive sannheten.

Håper det går bra med deg kjære gode stjernestøv <3 . 

Av og til kan man bli redd og få angst for diverse ting. Jeg forstår deg. Det er ikke lett. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Janus30 skrev:

Det må være vondt for dine pårørende å bevitne ditt villede og intensjonale sykdomsutbrudd. Du gjør alt i din makt for å bli så psyk som overhodet mulig, men du skjønner det ikke selv.

Du tar konsekvent valg som fører til lidelse, for deretter å uttrykke en fullstendig manglende forståelse for hvorfor du lider. Det er trist, og du har min medfølelse. 

Hvis du hadde lagt like mye innsats i å bli bedre som du legger i å bli psyk, tror jeg du kunne fått det mye bedre. Jeg håper noen rundt deg tar grep, slik at du får hjelp. 

Det er ikke mye mine pårørende bevitner, bortsett fra at jeg ligger mye. Det har jeg gjort en stund nå pga smerter i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, Mina1 skrev:

Håper det går bra med deg kjære gode stjernestøv <3 . 

Av og til kan man bli redd og få angst for diverse ting. Jeg forstår deg. Det er ikke lett. 

Takk for det <3 

Ja det kommer bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fionys skrev:

Tenk at du utsetter deg for dette om og om igjen, det er bare trist å høre om.

Det går litt opp og ned da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Takk for det <3 

Ja det kommer bare. 

Jeg forstår deg utmerket godt. Jeg kan iblant bli stresset av alt mulig jeg også. :) . Har derfor full forståelse for hvor vanskelig det kan være iblant. Livet går opp og ned. Vi må være tøffe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Jeg forstår deg utmerket godt. Jeg kan iblant bli stresset av alt mulig jeg også. :) . Har derfor full forståelse for hvor vanskelig det kan være iblant. Livet går opp og ned. Vi må være tøffe! 

Ja vi må være tøffe og holde ut. Får du smerter i kroppen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja vi må være tøffe og holde ut. Får du smerter i kroppen også?

Jeg er plaget iblant med musklatursmerter, plagsom hjertebank, svimmelhet, mageplager, osv. Så ja jeg får smerter i kroppen også av det jeg sliter med. Jeg gjør alt jeg kan for å være sterk i situasjonen. Og få livet mitt til å fungere tross plagene. Men det er tøfft iblant. Noen dager går det litt lettere, men noen dager er ganske tøffe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke mye mine pårørende bevitner, bortsett fra at jeg ligger mye. Det har jeg gjort en stund nå pga smerter i kroppen. 

Med tanke på at du jobber for å bli psyk, må du regne med at folk som kjenner deg legger merke til forverringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...