Gå til innhold

Redd.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er plaget iblant med musklatursmerter, plagsom hjertebank, svimmelhet, mageplager, osv. Så ja jeg får smerter i kroppen også av det jeg sliter med. Jeg gjør alt jeg kan for å være sterk i situasjonen. Og få livet mitt til å fungere tross plagene. Men det er tøfft iblant. Noen dager går det litt lettere, men noen dager er ganske tøffe. 

Ja samme her, noen dager er veldig tøffe. Føler meg som en woodo dokke, at det er noen som stikker her og der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Janus30 skrev:

Med tanke på at du jobber for å bli psyk, må du regne med at folk som kjenner deg legger merke til forverringen. 

Ja vi får se,jobber ikke for å bli syk. Jeg vil ikke være syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja vi får se,jobber ikke for å bli syk. Jeg vil ikke være syk. 

Med tanke på at det ser ut som du boikotter alt av behandling, medisinbruk og gode råd du får så kan man vel si at du ikke akkurat går inn for å bli frisk i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Lillemus skrev:

Med tanke på at det ser ut som du boikotter alt av behandling, medisinbruk og gode råd du får så kan man vel si at du ikke akkurat går inn for å bli frisk i alle fall.

Herregud! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lillemus. Trodde tidligere at dine "evner" bare var sånn som noen kan ha uten å være syke, men nå forstår jeg at det du opplever er sykt. Og at du absolutt burde ta medisiner. Beklager å måtte si det, men... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, anbr42 skrev:

Enig med Lillemus. Trodde tidligere at dine "evner" bare var sånn som noen kan ha uten å være syke, men nå forstår jeg at det du opplever er sykt. Og at du absolutt burde ta medisiner. Beklager å måtte si det, men... 

Ja jeg opplever at jeg har mer evner nå, bedre intuisjon også. Tenkte når jeg skulle ta p.sprøyta"Synd ikke hun vanlige er der, lurer på hvorfor hun er borte". Og hun var borte. Det verste for meg er når kroppen svikter, forstår ikke hvorfor det. Noen som gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men syns det har blitt verre etter jeg begynte å ta 50 mg seroquel istedenfor 100 mg, så mulig jeg må opp i 100 mg igjen. Og nå plutselig begynte hjernen å bevege seg "Å herregud" sa jeg høyt. "Hva er det"? sa samboeren min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men syns det har blitt verre etter jeg begynte å ta 50 mg seroquel istedenfor 100 mg, så mulig jeg må opp i 100 mg igjen. Og nå plutselig begynte hjernen å bevege seg "Å herregud" sa jeg høyt. "Hva er det"? sa samboeren min. 

Jeg og sliter med hjernen, at den beveger seg, men ikke i det siste 

Endret av elina777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg og sliter med hjernen, at den beveger seg, men ikke i det siste 

Ok. Det er veldig ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Ja! Følte det ødela livskvaliteten min.

Ja gjør jo det, kan jo ikke gjøre noe da når det er jordskjelv i hodet. Bra du er bedre nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja gjør jo det, kan jo ikke gjøre noe da når det er jordskjelv i hodet. Bra du er bedre nå. 

Har du følt hjernen er som en klemt appelsin , et skrelt egg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja samme her, noen dager er veldig tøffe. Føler meg som en woodo dokke, at det er noen som stikker her og der. 

Ja vi er bare mennesker, og vi har nok alle våre problemer. Jeg tror det er få som er helt fri fra problemer. Uansett så vil noen problemer møte folk før eller siden. Vi må være sterke. Det er en del av livet!!!. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, elina777 skrev:

Har du følt hjernen er som en klemt appelsin , et skrelt egg?

Vet ikke jeg, men føler den ikke har nok plass. Men hjernen flyter vel i vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja vi er bare mennesker, og vi har nok alle våre problemer. Jeg tror det er få som er helt fri fra problemer. Uansett så vil noen problemer møte folk før eller siden. Vi må være sterke. Det er en del av livet!!!. :) 

Ja det er en del av livet, får bare holde ut og stå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja det er en del av livet, får bare holde ut og stå på. 

Det er sant. Jeg har mitt jeg også. Kjenner at jeg er direkte "skadet" av fortidens relasjoner med menn. Jeg måtte bare trekke meg ut av hele tinder for jeg kjente at jeg ikke er i form til slikt. Så ja vi har alle hvert vårt å slite med. Det er bare å forsøke å gjøre det beste for seg. Jeg kjenner at jeg får lett doble hjerteslag og blir lett dårlig når jeg forsøker meg tilbake til kjærlighetens marked som man kan liksom kalle det. Jeg blir rett og slett dårlig av det. Så trakk meg ut, og forsøker å gjøre andre fornuftige ting. Litt skuffet på meg selv, men vi har jo alle vårt. Det er en del av livet. Iblant blir noe vanskelig for oss alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er sant. Jeg har mitt jeg også. Kjenner at jeg er direkte "skadet" av fortidens relasjoner med menn. Jeg måtte bare trekke meg ut av hele tinder for jeg kjente at jeg ikke er i form til slikt. Så ja vi har alle hvert vårt å slite med. Det er bare å forsøke å gjøre det beste for seg. Jeg kjenner at jeg får lett doble hjerteslag og blir lett dårlig når jeg forsøker meg tilbake til kjærlighetens marked som man kan liksom kalle det. Jeg blir rett og slett dårlig av det. Så trakk meg ut, og forsøker å gjøre andre fornuftige ting. Litt skuffet på meg selv, men vi har jo alle vårt. Det er en del av livet. Iblant blir noe vanskelig for oss alle. 

Ja det er sant det. Lærte vel aldri hvordan jeg skulle takle livet, det var ikke sånn  det var ment for å være trodde jeg...men er nok det likevel. Vi sliter alle med vårt ja. Forstår jo veldig godt at du sliter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja det er sant det. Lærte vel aldri hvordan jeg skulle takle livet, det var ikke sånn  det var ment for å være trodde jeg...men er nok det likevel. Vi sliter alle med vårt ja. Forstår jo veldig godt at du sliter. 

Ja, det er veldig lett for andre å si at det er lett å takle hva man har opplevd osv , eller hvilke situasjoner man møter, men iblant så er det ikke så lett. Ja, jeg sliter veldig med akkurat de tingene som nevnt. Ønsker å finne kjærligheten som alle andre, men jeg har en stengsel i meg som sier at nå er det nok, og at jeg må holde meg unna slike arenaer for det dukker opp for mye minner, tanker, og angst i den forbindelse. Det er litt vondt å være alene iblant. Man savner jo noe.. Vondest er det i helgene. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja, det er veldig lett for andre å si at det er lett å takle hva man har opplevd osv , eller hvilke situasjoner man møter, men iblant så er det ikke så lett. Ja, jeg sliter veldig med akkurat de tingene som nevnt. Ønsker å finne kjærligheten som alle andre, men jeg har en stengsel i meg som sier at nå er det nok, og at jeg må holde meg unna slike arenaer for det dukker opp for mye minner, tanker, og angst i den forbindelse. Det er litt vondt å være alene iblant. Man savner jo noe.. Vondest er det i helgene. 

Ja forstår at det er vondt, andre kan synse og mene men vet ikke hvordan det er før de har opplevd det selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...