Gå til innhold

Vi besvarer ubesvarte tråder på Kvinneguiden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Caprioli skrev:

Har forsøkt finne det, men ser dessverre ikke slik ut.

Han tok for seg en håndfull tråder, hvor det var spesielt én som var virkelig god. Blir litt parafrasering dette, ettersom det er lenge siden jeg så det, men jeg skal forsøke gjengi essensen (kanskje noen klarer finne igjen tråden på KG?).

Det er en dame som sier hun ønsker seg at neste barn skal være enten en gutt eller jente (husker ikke hvilken), og spør etter kjerringråd for å øke sjansen.

Hun får da så øra flagrer i svarene, av type "jeg er glad for de barna jeg får, jeg" og "tenk på de som ikke kan få barn, er lov å tenke seg om før man skriver".

Ja, hva skal man si... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Caprioli skrev:

Har forsøkt finne det, men ser dessverre ikke slik ut.

Han tok for seg en håndfull tråder, hvor det var spesielt én som var virkelig god. Blir litt parafrasering dette, ettersom det er lenge siden jeg så det, men jeg skal forsøke gjengi essensen (kanskje noen klarer finne igjen tråden på KG?).

Det er en dame som sier hun ønsker seg at neste barn skal være enten en gutt eller jente (husker ikke hvilken), og spør etter kjerringråd for å øke sjansen.

Hun får da så øra flagrer i svarene, av type "jeg er glad for de barna jeg får, jeg" og "tenk på de som ikke kan få barn, er lov å tenke seg om før man skriver".

Ja, hva skal man si... :)

Jeg har Tv2 sumo for en måned, men ellers har jeg ingen tvkanaler. Jeg måtte følge litt med pga en som jeg kjenner er ufattelig dyktig, og er iblant på tv. Jeg er ikke en som normalt sett følger med på noe tvpogrammer, men akkurat det med kvinneguiden kunne jeg tenke meg å se :D . Men jeg kan ikke finne pogrammet på Tv2sumo? 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Mina1 skrev:

;) 

Ser ikke helt hva som er så morsomt med skrivefeil, det var da materiale for mye annen humor der (med forbehold om at jeg bare har sett første delen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Xtra skrev:

Ser ikke helt hva som er så morsomt med skrivefeil, det var da materiale for mye annen humor der (med forbehold om at jeg bare har sett første delen).

Jeg ser ikke akkurat det med skrivefeilen men jeg synes filmen var morsom med tanke på hvor barnslige innlegg som er i den ... ;) . Jeg skriver mye skrivefeil selv.  Og jeg ble hetset for det på kvinneguiden. Du med de skrivefeilene dine, og du som skriver så usammenhengende osv... Pell deg ut kjerring før vi rappoterer deg til moderator sa en del av de til meg... Men jeg ser humoren i innleggene som skrives.. altså hva en del av dem handler om. Og hvordan de besvares. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig mer det med spørsmål stillt på kvinneguiden og svarene som gjorde meg sjokket iblant da... Her fant jeg en link som også er spennende å se :) . Altså skrivefeil og formuleringsfeil er ikke noe jeg henger meg opp i. Men var bare spennende å surfe opp noen linker om kvinneguiden. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 1/31/2018 den 0.49, Mina1 skrev:

Kom hjem fra jobb i dag, og min tenåringssønn sier at han hadde søkt opp et ord og noe, og så havnet han på kvinneguiden sin side: og så står det: Du er utestengt. 

Du må huske å tømme cachen vet du.

Anonymkode: d888f...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må huske å tømme cachen vet du.

Anonymkode: d888f...332

Hadde jeg ønsket det så kan jeg i teorien opprette bruker på kg. Det er ikke vanskelig. Men jeg har ikke lyst å være der. Sånn er systemet : er lett å komme seg inn igjen om man absolutt vil. Hadde de hatt andre typer systemer så hadde saken vært en annen. Men jeg har uansett ikke lyst pga at jeg forbinder inne kg med noe positivt.

Sønnen søkte på noe og det er lett å havne der inn. Men det står utestengt. Sønnen vet hvorfor jeg er det og han vet at jeg har blitt urimelig behandlet. Så jeg har ikke noe å skjule anngående den saken. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...