Gå til innhold

Svært ømt blodåre, raskt svar!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Starta nylig å trene styrke igjen, men på gymmet idag klarte jeg, om jeg ikke blander, å fa den 15kgs manualen på håndleddet og blodåra mi der. Og det er så syyykt ømt når jeg bare rører rundt det området? Kan ikke den noe hovent.

Lege? Eller går det over av seg selv?  

Anonymkode: 4ac50...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Starta nylig å trene styrke igjen, men på gymmet idag klarte jeg, om jeg ikke blander, å fa den 15kgs manualen på håndleddet og blodåra mi der. Og det er så syyykt ømt når jeg bare rører rundt det området? Kan ikke den noe hovent.

Lege? Eller går det over av seg selv?  

Anonymkode: 4ac50...84e

Det er helt vanlig å føle seg både øm og sår etter å ha slått seg. Jeg ville ikke gjort noe mer med dette ut i fra det du skriver her. Normalt sett hovner man ikke opp så mye men man kan bli både blå og gul i etterkant. 

Anonymkode: a5381...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er helt vanlig å føle seg både øm og sår etter å ha slått seg. Jeg ville ikke gjort noe mer med dette ut i fra det du skriver her. Normalt sett hovner man ikke opp så mye men man kan bli både blå og gul i etterkant. 

Anonymkode: a5381...d3b

Ja, men det er det at jeg slå meg ved siden av en blodåre..

Det vil ikke føre til noen andre problemer der?

Anonymkode: 4ac50...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er det at jeg slå meg ved siden av en blodåre..

Det vil ikke føre til noen andre problemer der?

Anonymkode: 4ac50...84e

Du har blodårer over absolutt  hele kroppen og de gangene du har slått deg før så har det jo gått bra :-)

Dette er sikkert bare ømhet etter at du var uheldig. Dersom smertene tiltar og/eller du får store problemer med å bevege håndleddet så ringer du selvsagt legen. 

Anonymkode: a5381...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har blodårer over absolutt  hele kroppen og de gangene du har slått deg før så har det jo gått bra :-)

Dette er sikkert bare ømhet etter at du var uheldig. Dersom smertene tiltar og/eller du får store problemer med å bevege håndleddet så ringer du selvsagt legen. 

Anonymkode: a5381...d3b

Ah ok :)

Men er det vanlig at det er ekstra ømt ved området rundt håndleddet/blodårene?

Anonymkode: 4ac50...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...