Gå til innhold

Trenger litt moralsk støtte, eller noe i den duren.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal begynne på et nytt antipsykotikum i kveld. Hver gang jeg skal begynne på en ny medisin, får jeg angst for å få anafylaksi, eller en alvorlig allergisk reaksjon. Redd for å hovne opp i halsen og bli kvalt. 

Nå er jeg kjemperedd, og vet ikke om jeg tør å ta tabletten. 

Jeg har prøvd noen andre antipsykotikum før, og ikke blitt allergisk. Har det noe å si, eller er hvert nye legemiddel en "test" på om det tar livet av meg? Jeg HAR fått ganske ille allergiske reaksjoner på ulike antibiotikum og lamictal. Ellers har det gått fint. Vil helst slippe kortison-kurer, som jeg har måttet igjennom noen ganger. Vet noen om antihistaminer (Zyrtec) vil hjelpe hvis jeg blir allergisk mot den nye antipsykotika-medisinen? 

Er det andre her som har det på samme måte? Jeg vet ikke hvordan jeg skal tørre å ta den. Tenk om jeg dør i løpet av natta av anafylaksi :s

Anonymkode: b90da...6b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kanuttius

Hvordan gikk det? Min første tanke var at du kanskje burde hatt noen hos deg i kveld men nå er det for sent å tenke på det så jeg håper bare det gikk bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...